sobota, 31 stycznia 2015

Basilur Herbata ROMANCE - OPINIA

Zapraszam na opinię o herbacie ROMANCE jaką otrzymałam od firmy Basilur.





Muszę przyznać, że ta herbata zaskakuje mnie od początku. Gdy ją otrzymałam nie wczytywało mi zdjęć na stronie sklepu, więc najpierw spróbowałam (posmakowała mi i to bardzo), a dopiero na drugi dzień dowiedziałam się, że to herbata czarna. Z kąt szok? Ja nie pijam herbaty czarnej, nie lubię i zawsze potrafiłam ją wyczuć po jednym, maleńkim łyczku.

Podejrzewam, że to za sprawą dodatku kwiatów pomarańczy, róży, płatków amarantusa oraz nutą róży i bergamotki. Jej smak jest łagodny, nie czuć goryczy (która tak mi przeszkadza w czarnej herbacie), a aromat delikatny i przyjemny.

Kolejny plus za dołączone, papierowe woreczki w których parzy się herbatę. Są zdecydowanie dużym ułatwieniem, nie trzeba przejmować się fusami i jej cedzić.


Opakowanie jak dla mnie jest boskie. Cudowna, metalowa puszka która rewelacyjnie wygląda na półce, a później możemy ją na wiele sposobów wykorzystać.


Herbata dzięki pięknemu opakowaniowi idealnie nadaje się na prezent. Niejedna kobieta byłaby takim podarunkiem zachwycona.

Według mnie jest smaczna (tak mimo, że to herbata czarna) i w pięknej oprawie. Zdecydowanie polecam.


Zalety:
·      Smaczna (nie posiada goryczy charakteryzującej czarną herbatę).
·      Cudowne opakowanie.
·      Papierowe woreczki do parzenia.
·      Idealna na prezent.

Wady:
Brak

Moja ocena – 10\10

Serdecznie zapraszam na stronę Basilurtea oraz na FB.


Herbatę ROMANCE znajdziecie TU

24 komentarze:

  1. O a ja na początku myślałam że to zwykle opakowanie a jednak się myliłam ;) niby taka niepozorna a jednak smaczna i godna polecenia

    OdpowiedzUsuń
  2. kolejna
    herbatka warta uwagi i skosztowania ladnie zapakowana nadaje sie na
    prezent ja lubie herbaty wiec mi kazda smakuje nieznalazlam do tej pory
    tej zlej

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też mam pierwszy kontakt z tą firmą i jestem po wrażeniem.

      Usuń
  3. Samo opakowanie juz sie rzuca w oczy i zacheca do wyprobowania najwazniejesze ze smakuje ja akurat lubie najbardziej czarne herbaty wiec i mi pewnie by przypadla do gustu i oczywiscie fajnie sie parzy wygodnie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Już samo opakowanie wyróżnia się spośród innych herbat:) Lubię czarne herbaty, a jeszcze jak tak ładnie wyglądają to już w ogóle;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Opakowanie jest boskie, zdjęcia do końca nie oddaję jego uroku.

      Usuń
  5. Opakowanie jest śliczne :) ja bardzo lubię czarne herbaty

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja lubię typowo czarną herbatę jestem bardzo ciekawa tego połączenia smaków.Ja nie uważam,że czarna herbata ma smak goryczy.Zresztą pewnie zależy jaką Ty piłaś.Napewno ta ma coś w sobie innego a już wogle takiej nie znajdzie się w typowym spożywczym.A opakowanie zawsze można wykorzystać pożytecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Piłam już tą herbatę i jest pyszna :D ... Ja także nie przepadam za czarną herbatą o tej nie mogę powiedzieć złego słowa POLECAM !

    OdpowiedzUsuń
  8. bomba a jakie piękne opakowanie :)
    widzisz Aniu czasem lepiej nie czytać :))) wiesz to jest jak z ludzmi czasem oceniamy po okładce. Tu opakowwanie piekne ale i zawartość "smaczna" i jak widać zaskakująca

    OdpowiedzUsuń
  9. Powiedziałbym po nazwie i opakowaniu "babska herbata". Jak herbatka dobra to ja ją wypiję a puszeczkę oddam żonie :)

    OdpowiedzUsuń
  10. o ciekawa herbata, ładne opakowanie i naprawdę nie przypomina herbaty czarnej, chętnie spróbuję takiej herbaty :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Pierwsze widzę taką herbatę próbujemy wiele różnych smaków,z nutką pomarańczy musi smakować jak soczek. Opakowanie królewskie.

    OdpowiedzUsuń
  12. Nie znam smaku tej herbatki ale chętnie ją poznam i wyprubuję:) Agnieszka Szymonek

    OdpowiedzUsuń
  13. "Z kąt szok?"
    *Zgodnie z zasadami polskiej pisowni zaimek „skąd” piszemy łącznie i przez „s”, a nie „z kąd” lub "z kąt".
    Co do herbaty, rzeczywiście jest pyszna. Kupiłam sobie niebieską-Magic Nights. W składzie mamy takie oto cudeńka: truskawka, morela, ananas i papaja. Polecam!

    OdpowiedzUsuń