wtorek, 30 grudnia 2014

Pharmatheiss Cosmetics Polska olivenol orzeźwiający krem nawilżający - OPINIA

Zapraszam na opinię o orzeźwiającym kremie nawilżającym z olejkiem oliwkowym OLIVENOEL jaki otrzymałam od Pharmatheiss Cosmetics Polska.



Krem zamknięty jest w małym, szklanym słoiczku. Dodatkowo zabezpieczony folią, tak więc mam gwarancję, że nikt go wcześniej nie dotykał J




Jego konsystencja jest lekka. Bardzo łatwo się rozprowadza i szybko wchłania. Nie pozostawia na skórze żadnej nieprzyjemnej warstwy, praktycznie od razu możemy nakładać makijaż.



Zapach kremu jest delikatny, oliwkowy. Mnie się bardzo podoba, taki orzeźwiający bym stwierdziła.

Krem głęboko i na długo nawilża skórę. Nadaje jej miękkość, suche miejsca znikają. Nadaje się również do mojej cery mieszanej, nie powoduje przetłuszczania się miejsc tłustych.

Krem jest bardzo dobry, dla mnie nie ma ani jednej wady, więc śmiało mogę go Wam polecić J


Zalety:
·       Nawilża.
·       Pielęgnuje.
·       Do cery suchej i mieszanej.
·       Lekka konsystencja.
·       Wydajny.
·       Nadaje się pod makijaż.

Wady:
BRAK

Moja ocena – 10\10

Serdecznie zapraszam na stronę Pharmatheiss Cosmetics Polska.



16 komentarzy:

  1. same
    plusy ale najwazniejsze ze nhema mozliwosci by ktos go podebral w
    sklepie .ladny zapach fajna sprawa no i do cery mieszanej sie nadaje .

    OdpowiedzUsuń
  2. Super fajnie wiedzieć o ciekawym kremie, bo wcześniej o nim nie wiedziałam szczerze przyznaję, a Ty widzę same plusy w nim znajdujesz a wiec super musi być

    OdpowiedzUsuń
  3. A właśnie myslalam o kremie do twarzy na dzień bo trzeba ja odżywić od toksyn jaka bylo palenie wiec w styczniu musze popytać o ten krem choc szkoda ja kocham brzoskwinowy ale oliwkowy też super m

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwielbiam kosmetyki tej marki:) Pięknie pachną i co najważniejsze działają:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Takiego kremu jeszcze nie widziałam.Czytając recenzję widzę,że same zalety skłaniają do jego zakupu. Jestem ciekawa tylko tego zapachu oliwkowego bo nie lubię za bardzo oliwek ale w kosmetyku mogą być całkiem przyjemne :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja jeśli chodzi o jedzenie też nie lubię, dziwny smak mają

      Usuń
  6. No proszę co za cudowny kremik :) Z pewnością każda kobieta chciałaby mieć odpowiednio nawilżoną cerę i wyglądać świeżo :) Same zalety czego można więcej chcieć :)

    OdpowiedzUsuń
  7. znam i polecam ;)
    kilka lat temu dostałam próbki od cioci i się zakochałam. od jakiegoś czasu można te kremy dostać również w Polsce więc jestem szczęśliwa ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. o nie znałam tej marki chętnie spróbuję Sylwia Dworaczek

    OdpowiedzUsuń
  9. do cery suchej się nie nadaje, prawda?

    OdpowiedzUsuń