sobota, 11 października 2014

Fennel masło do ciała Dzika Orchidea- OPINIA

Dziś chciałabym wam pokazać masło do ciała Dzika Orchidea firmy Fennel.



Masło zamknięte w różowym pudełeczku z ładnym motywem kwiatów na nakrętce. Dodatkowo masło zabezpieczone jest sreberkiem, które daje nam gwarancje, że nie było wcześniej dotykane, oraz, że nie wyleci podczas transportu.


Jego zapach jest delikatny i przyjemny. Długo pozostaje na skórze. Osobiście przypomina mi zapach róż podczas kwitnięcia.

Konsystencje ma gęstą, zbitą. Dobrze się go nakłada, nie spływa z palców czy skóry. Wydajność ma bardzo dużą. Natomiast minusem jest jego wchłanianie. Trzeba poświęcić chwilę aby go wsmarować trąc kilkakrotnie skórę w jednym miejscu.


Masło doskonale radzi sobie z nawilżeniem skóry. Staje się ona miękka i delikatna, a taki efekt pozostaje dość długo.

Nie powoduje uczuleń, czy podrażnień. Śmiało można stosować nawet po goleniu, nie mamy efektu szczypania skóry czy jej pieczenia.

Podsumowując w maśle do ciała Dzika Orchidea znalazłam tylko jedna wadę, według mnie zbyt dużą, tak więc polecam.

Zalety:
·       Śliczny zapach.
·       Gęsta, zwarta konsystencja.
·       Masło zabezpieczone sreberkiem.
·       Nadaje skórze miękkość i delikatność.
·       Nie uczula i nie podrażnia.
·       Doskonale nawilża.
Wady:
Trzeba poświęcić dłuższą chwilę na jego wsmarowanie.
Moja ocena- 9\10

Serdecznie zapraszam na stronę Fennel oraz na ich FB

Masło do ciała Dzika Orchidea znajdziecie TU

4 komentarze:

  1. o
    lubie zapach roz ciekawe jak pachnie takie cudo które nieuczuli mnie po
    goleniu .troche czasu zajmie wsmarowanie ale sie poswiece skoro jest
    wydajny to na dluzej starcza Ewelina tkacz

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajne takie masełko do ciała.Piękny zapach i nawilżenie ciała daje efekt delikatności skóry.Nie jest uczulające a to ważne bo dopasowuje się do każdego typu skóry.Szkoda,że trzeba długo wsmarowywać ale dla takiego efektu warto poświęcić dłuższą chwilę.

    OdpowiedzUsuń
  3. Niestety masła mają to do siebie, że je się długo wsmarowuje. Ja mam 2 masła różnych firm i niestety jest podobnie, siedzę i wcieram i wcieram i wcieram. Masła są zdecydowanie dla osób mających czas, lubiących się upiększać przed lustrem godzinami, nie dla takich jak ja, co szybko szybko bo szkoda czasu. Zapach musi być wspaniały, no i pozostałe atuty to same super wiadomości, dla Pań którelubią robić się na bóstwo i mają na to czas:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Miałam styczność z takim produktem, ale inny zapach (bodajże coś z sezamem, a jak nie to granat- nie pamiętam) i jest cudowne. Chociaż wszystko w koło się brudzi. Zapach pozostaje na długo

    OdpowiedzUsuń