sobota, 29 marca 2014

Szampon Intensywne nawilżanie kiełki pszenicy Ziaja- recenzja.



Mam włosy przetłuszczające się więc od początku wiedziałam, że dla mnie ten szampon się do codziennego mycia nie nada. Kiedyś jednak kosmetyczka poradziła mi używać szamponu nawilżającego co któreś mycie i tak też postanowiłam zrobić. Włosy myję co drugi dzień, a Ziajką raz w tygodniu i muszę przyznać, że stan włosów znacznie mi się poprawił. Co przez to rozumiem? Przetłuszczają się jakby mniej, są lśniące i znacznie mniej wypadają. Według mnie bardzo dobry efekt.
Szampon ma średnio gęstą konsystencję, dobrze się pieni i bez problemu spłukuje. Włosy po umyciu są miękkie, delikatne i bardzo przyjemne w dotyku. Rozczesują się bez problemów i są łatwe w ułożeniu.
Jedna buteleczka starcza na bardzo długo (nawet gdy używamy często), a przy tym cena jest bardzo atrakcyjna.
Zapach szamponu jest bardzo delikatny, na włosach prawie niewyczuwalny.
Opakowanie to plastikowa butelka w kolorze biało- pomarańczowym. Dość dobrze się z niej korzysta, nie ślizga się w dłoniach. Zamknięcie można bez problemów otworzyć jedną ręką.
W tym celu w jakim używałam szamponu sprawdził się w 100%. Szczerze mogę go polecić.

Zalety:
1.       Pozostawia włosy miękkie, delikatne i cudowne w dotyku.
2.       Atrakcyjna cena.
3.       Wydajny.
4.       Włosy łatwe w uczesaniu i ułożeniu.
Wady:
Brak

Moja ocena: 10\10

6 komentarzy:

  1. ja takze mam przetluszczajace moze skorzystam z rady Ewelina tkacz

    OdpowiedzUsuń
  2. No ja właśnie też mam problem z przetłuszczającymi się włosami. ;) U mnie to bez mycia codziennie włosów się nie obejdzie. ;) Nieraz przydałby się 2 razy dziennie umyć, ale wolę tego nie robić, żeby nie przyzwyczaić włosów do jeszcze częstszego mycia. ;) Jeśli mówisz, że to działa, takie mycie czasem nawilżającym szamponem, to też spróbuję. ;) Ja nawet próbowałam szamponem do farbowanych włosów i było całkiem ok. hahaha. :D Dodam, że nigdy żadna farba nie zagościła na moich włosach :) Może też spróbuj? :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Używałam tego szamponu, jak jeździłam do rodziców na weekend i sobie go chwalę. ładnie pachnie i się pieni, szybko się go spłukuje i łatwo rozczesuje włosy. A na dodatek tez mam raczej przetłuszczające się włosy bo myc myję codziennie, a po umyciu tym szamponem włosów myłam co 2 dni.

    OdpowiedzUsuń
  4. Szampon jak najbardziej dla mnie, bo moje włosy są przesuszone od częstego farbowania. Na pewno taki szampon idealnie by je nawilżył :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo fajny szampon, włosy sa po nim miłe w dotyku i takie nieobciążone.

    OdpowiedzUsuń