sobota, 29 marca 2014

L`Oreal, Men Expert, Hydra Energetic- recenzja


Kremu używa i jest to pierwszy krem (nie licząc niebieskiego Nivea) który nie został odstawiony w kąt po paru aplikacjach.
Zacznę od opakowania które jest ładne wizualnie oraz dość praktyczne. Dzięki pompce aplikacja jest łatwa i przyjemna, a kremu nabieramy idealną ilość na jeden raz.

Jest bardzo delikatny dla skóry, nie powoduje podrażnień. Bez obaw można go stosować po goleniu ponieważ nie powoduje szczypania skóry.
Krem doskonale i na długo nawilża. Skóra po aplikacji jest bardzo miła w dotyku, delikatna, a efekt pozostaje na długie godziny.
Krem ma lekką konsystencję, wchłania się dość szybko nie pozostawiając na skórze żadnej nieprzyjemnej warstwy. Jego wydajność jest dość duża.

A teraz przejdę do obietnicy producenta w którą nie wierzyłam, a mianowicie to, że krem ma przeciwdziałać oznakom zmęczenia. Jestem bardzo pozytywnie zaskoczona ponieważ faktycznie tak jest. Po aplikacji znikają wory po oczami, a my mamy uczucie orzeźwienia.

Zapach mnie bardzo się podoba. Jest dość intensywny, męski, długo pozostaje na skórze (niestety mimo szczerych chęci nie potrafię go do niczego porównać).
Podsumowując według mojego męża krem jest genialny i powinien znaleźć się w każdej męskiej kosmetyczce.
Zalety:
1.       Nie podrażnia.
2.       Nawilża.
3.       Praktyczne i ładne opakowanie.
4.       Ładny zapach.
5.       Duża wydajność.
6.       Nadaje skórze miękkość i delikatność.
7.       Szybko się wchłania.
Wady:
Brak

Moja ocena: 10\10

3 komentarze:

  1. ja bardzo lubię tą firmę jeszcze się nie zawiodłam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. to ja poproszę taki krem dla kobiet :D ach to zmęczenie.. kupię mężowi i sama wypróbuję :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Zgadzam się z P. Beatą, potrzebnt taki dla kobiet ! :D

    OdpowiedzUsuń