niedziela, 23 lutego 2014

Oral-B 3D White Luxe- opinia


Płyn Oral-B 3D White Luxe otrzymałam do testowania od wizaz.pl nie ma to jednak żadnego wpływu na moją opinię.
Zacznę od opakowania które jest bardzo praktyczne.  Doskonale mieści się w dłoni, a zakrętka z zabezpieczeniem dała mi gwarancje, że dzieci się nie dostaną do zawartości.
Płyn ma mocny, miętowy smak który mi osobiście bardzo odpowiada.
Używam go od miesiąca i jestem  bardzo zadowolona.  Wszelkie zanieczyszczenia jakby mniej osadzały się na zębach, są one także widocznie bielsze (ale używam także pasty wybielającej).
Zaraz po użyciu mamy mocno miętowy smak w ustach oraz uczucie intensywnego odświeżenia które pozostaje z nami do następnego posiłku lub napicia się czegoś o intensywnym smaku (np. kawy).
Podsumowując, płyn Oral-B 3D White Luxe spełnił moje oczekiwania i szczerze go polecam.


Zalety:
1.       Mocno miętowy smak.
2.       Długotrwałe uczucie odświeżenia.
3.       Zakrętka z zabezpieczeniem.
Wady:
Brak

Moja ocena- 10\10

2 komentarze:

  1. ciesze sie ze smak miety utrzymuje sie dlugo rowniez go polecam naprawde warto go kupic Ewelina tkacz

    OdpowiedzUsuń
  2. Mnie niestety jego smak okropnie przeszkadzał, chociaż dawał przyjemne odświeżenie

    OdpowiedzUsuń