sobota, 23 listopada 2013

Szampon Dave hairfall control- recenzja

Na portalu esentia.pl wygrałam szampon Dave hairfall control. Właśnie się skończył więc pora na opinię.

Do stosowania szamponu podeszłam bardzo ostrożnie, mam włosy intensywnie przetłuszczające się i szampony Dave powodowały, że jeszcze bardziej się przetłuszczały. Tym jestem bardzo mile zaskoczona, po umyciu moje włosy zachowują świeżość do trzech dni, a to dla nich bardzo długo.
Zapach jest bardzo delikatny, prawie nie wyczuwalny (chętnie bym go do jakiegoś zapachu porównała, ale żadnego zapach mi nie przypomina). NA włosach nie czuję go w ogóle.
Szampon jest dość gęstej konsystencji, łatwo się rozprowadza i bardzo dobrze pieni, nie maiłam także żadnych problemów z spłukaniem go z włosów.
Po umyciu włosy są miękkie, delikatne i puszyste. Rozczesuje się je bardzo łatwo. Po dwóch butelkach szamponu moje włosy stały się wizualnie dużo zdrowsze, w mniejszym stopniu wypadają, nie mam problemów z ich ułożeniem, a końcówki nie są rozdwojone.




Zalety:

-nie powoduje przetłuszczania się włosów
-po umyci włosy są miękkie, delikatne, łatwo się rozczesują
-po dłuższym stosowaniu włosy mniej wypadają, są wizualnie zdrowsze, końcówki się nie rozdwajają
-wydajny


Wady:

Trochę brakuje mi zapachu który byłby bardziej intensywny i zostawał na włosach



Moja ocena: 5/5 

6 komentarzy:

  1. ja rowniez mam problem z przetluszczajacymi sie wlosami probowalam wiele szamponńw ale tego jeszcze Ewelina tkacz

    OdpowiedzUsuń
  2. fajnie ,że działa mi zapach się podoba ,miałam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja niedawno dostałam do testowania Dove nourishing oil care m.in. szampon i też włosy się nie przetłuszczały tak szybko, jak zwykle, jednak był mało wydajny i ciężko było mi rozczesać włosy bez wcześniejszego nałożenia odżywki lub maseczki. Natomiast zapach cudowny i długotrwały. Obecnie mam inny szampon z Dove ale nie pachnie tak ładnie i intensywnie, jak ten z testów. ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Mnie też Dove niestety jeszcze bardziej obciążał włosy stad tez nie kupuje szamponów tej firmy, no i zapach ja uwielbiam jak włosy pachną jakimis kwiatami np więc nie zdałby u mnie egzaminy bez zapachu czułabym się, jakbym w ogóle włosów nie myła.

    OdpowiedzUsuń
  5. Już od dawna szukam szamponu idealnego dla mnie. Fajnie, że włosy lekko się rozczesują, jednak właśnie w każdym moim dotychczasowym szamponie brakowało mi zapachu. Wczoraj kupiłam Palmolive jabłko-pomarańcza do wszystkich rodzajów włosów i po 1-szym myciu jest ok, włosy ładnie pachną :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Trzeba go wypróbować :)

    OdpowiedzUsuń