środa, 13 listopada 2013

Myjka Frotte Canpol Babies- recenzja.

Ostatnim produktem jaki otrzymałam do testów z Canpol Babies jest myjka. Mam do niej bardzo mieszane uczucia. Na początku bardzo delikatna i mięciutka, po miesiącu codziennego używania już taka milutka nie jest, ale nie jest też szorstka. Na minus jest jej wielkość. Jest dość spora, powiedziała bym, że na dłoń mężczyzny byłaby idealna, mi z ręki spada co utrudnia mycie.
Myjka u mnie w domu służy do zabawy. Córka myje nią swoje zabawki podczas kąpieli i tu zdaje egzamin w 100%. Żel ładnie się po niej rozprowadza oraz bez problemów spłukuje, a także dość szybko schnie.
Tak wygląda gąbka po miesiącu używania:





Plusy:

ładnie się rozprowadza na niej żel
szybko schnie
doskonała do zabawy



Minusy:

wielkość
po pewnym czasie traci miękkość i delikatność



Moja ocena:

3/5



4 komentarze:

  1. zastanawialam sie czy bedzie dobra dla malego dziecka ale po recenzij mysle ze nie ewelina tkacz

    OdpowiedzUsuń
  2. ja mam gąbkę z frotka z canpol i mój mały się nie chce w ogóle nią myć, myślę, że ta frotka jest zbyt szorstka i dziecko raczej potrzebuje delikatniejszej frotki.

    OdpowiedzUsuń
  3. my mamy do tej pory ta myje:D corcia ma 5 latek i bawi sie nia w wannie:P na poczatki tak jak piszesz, byla swietna:) mieciutka jak puszek, ale w miare uzywania, jakos ta miekkosc gdzies uciekla niestety...

    OdpowiedzUsuń