poniedziałek, 14 października 2013

Zabawki do kąpieli "Dinozaury" canpol babies




Gumowe dinozaury sprawił, że moje pociechy miały wspaniałą zabawę podczas kąpieli. Można w nie nabierać wodę, a później nacisnąć i buzią będą ją wylewać, co sprawia wiele radości rocznemu synkowi. Sześcioletnia córka, w wannie wody z pianą stworzyła podwodne królestwo dinozaurów.
Z zabawek po kąpieli, bez problemu usuwa się wodę, są łatwe w czyszczeniu, a dzięki załączonej torebce mam gdzie je przechowywać. Duży plus za różną wielkość i żywe kolory.

Moja ocena to 5/5.

6 komentarzy:

  1. my mamy jedynie delinka i kaczki gumowe do kąpieli, ale myślę, że super sprawą sa takie gumowe zabawki. Niestety ja znajduję minus, niedokładnie wyciśnięte pleśnieją :(

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne!!!Córka ma trzy latka ale nadal zanim napuszczę wodę poznosi swe gumowe zabawki,dinusie tez by się dobrze sprawdziły.W zestawie widzę różowego osobnika,rewelacja.

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne !!! Moje córki uwielbiają zabawki to kąpieli a te są idealne aby zamienić zwykłą kąpiel w mega zabawę ..no i na pewno pojawi się płacz po wyjściu z wody hihi . ;) Piękne kolorki a najlepszy różowy krokodyl ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Moj brzdac ledwie sie miesci w brodziku tyle ma zabawek do mycia. Nie mamy jednak tak atrakcyjnych jak te. Musimy je zakupic

    OdpowiedzUsuń
  5. A CANPOL zabawek nie mamy do kąpieli, ale nadrabiamy to innymi, niekiedy gdy ide wlać wodę małemu patrze a tam pełno samochodzików

    OdpowiedzUsuń
  6. bardzo fajne są te Dinozaury i idealne dla dziecka

    OdpowiedzUsuń