poniedziałek, 28 października 2013

Perfecta SPA, Masło do ciała ujędrniające czekoladowo - kokosowe- recenzja


To masełko mnie oczarowało. Ma cudowny, czekoladowy zapach który pozostaje na skórze jakiś czas rozpieszczając moje zmysły. Konsystencja masła jest budyniowa, co wcale nie utrudnia jego aplikacji (dla mnie szok, przyzwyczaiłam się, że przy tej konsystencji kosmetyk ciężko rozsmarować). Wchłania się dość szybko, ale niestety brudzi bieliznę (to jedyna wada jaką znalazłam).
Masło nadaje skórze miękkość, delikatność oraz gładkość. Intensywnie i na długo ją nawilża. Jest bardzo delikatnie, używam go nawet po goleniu i zero zaczerwienień, a po innych kosmetykach często się zdarzają. Jeśli chodzi o działanie ujędrniające to jakieś jest, ale cudów nie zdziała, z tym, że ja nie znam "cudownego" kosmetyku pod tym względem.

Zalety:

cudowny zapach
nawilża
skóra miękka, delikatna, gładka
delikatne dla skóry
trochę ujędrnia
łatwa aplikacja
szybko się wchłania

Wady:

brudzi ubranie



Moja ocena:  5/5

 

2 komentarze:

  1. przy takich skladnikach z pewnoscia zapach jest boski tylko to ze brudzi ubranie oj szkoda Ewelina tkacz

    OdpowiedzUsuń
  2. ja ostatnio też polubiłam masełka ,nawilżają zdecydowanie bardziej niż balsamy

    OdpowiedzUsuń