środa, 15 sierpnia 2018

GEHWOL Maść na spękane stopy - OPINIA


Zapraszam na opinię o maści na spękane stopy, jaką otrzymałam od firmy GEHWOL.





Szorstkie, zgrubiałe miejsca na skórze stopy, to koszmar każdego, kto miał z nimi do czynienia. Ja mam czasem większe, czasem mniejsze. Niestety nie zawsze da się pozbyć całkowicie za pomocą pumeksu dlatego właśnie do testów podeszłam z wielką nadzieją i nie zawiodłam się.


Maści otrzymałam 3 tubki po 20 ml. Jej wydajność bardzo mnie zaskoczyła. Fakt nie stosuję na całych stopach, a miejscowo, ale i tak 20 ml które starcza na około miesiąc regularnego stosowania to moim zdaniem bardzo duża wydajność.


Zapach według mnie ani nie piękny, ani nie brzydki. Ziołowy z domieszką czegoś.


Konsystencja lekka, a aplikacja łatwa. Na skórze pozostaje dość tłusta warstwa dlatego używam tylko na noc, a na stopy zakładam skarpetki. Według mnie maść ma konkretnie działać i ze względu na nakładanie punktowe tą tłustą warstwę nie uważam za ogromną wadę.

Działanie rewelacyjne. Już po 3 aplikacji zauważyłam różnicę, miejsca najbardziej twarde, uciążliwe zmiękły na tyle, że pumeks dał radę. Dla mnie to zdecydowanie plus. Obecnie zużyłam tubkę i miejsc grubych, szorstkich na stopach nie mam. Kiedy się jakieś pojawi, wystarczy kilka aplikacji i po problemie.



Moim zdanie maść jest rewelacyjna i zdecydowanie polecam każdemu mającego tego typu problemy. Polecam.



Zalety:
  • Ogromna wydajność.
  • Skuteczna.
  • Łatwa aplikacja.




Wady:
Trochę wadą jest ta tłusta warstwa, ale moim zdaniem działanie ją tuszuje.



Moja ocena – 9\10



Serdecznie zapraszam na stronę GEHWOL oraz na FB.



15 komentarzy:

  1. z opini wnioskuje że taka maść bardzo skuteczna

    OdpowiedzUsuń
  2. Moje stopy sa w oplajanym stanie zawsze latem mam probleny chcetnie pezetestuje ewelina tkacz

    OdpowiedzUsuń
  3. O też miałam kiedyś, zapach faktycznie trudny do określenia. No mi nie pomogła niestety

    OdpowiedzUsuń
  4. Muszę poczytać więcej o składzie i kupić mojemu mężowi A i sobie także protestuję😊

    OdpowiedzUsuń
  5. łatwa aplikacja,wygodna i co najważniejsze pomaga :).Idealny produkt.

    OdpowiedzUsuń
  6. Sylwia Surowska16 sierpnia 2018 17:44

    Super maść choć nie mam spękanych ale znam kogoś kto ma

    OdpowiedzUsuń
  7. Lubie te marke maja swietne produkty

    OdpowiedzUsuń
  8. Przyda się z pewnością mojej mamie

    OdpowiedzUsuń
  9. W takim razie musze się zaopatrzeć w ta maść :) moje stopy tego potrzebują, stosowałam wiele kosmetykówcale z efektu nie byłam zadowolona

    OdpowiedzUsuń
  10. dobrze wiedzieć że coś takiego pomaga

    OdpowiedzUsuń
  11. Dobrze wiedzieć ze jest taka skuteczna maść. Polecę wiec sąsiadce

    OdpowiedzUsuń
  12. Nie słyszałam o takiej
    WłAśnie czegoś szukam do stóp

    OdpowiedzUsuń
  13. Też borykam się z takimi miejscami na stopie.Sądzę,że krem byłby dla mnie wybawieniem :)

    OdpowiedzUsuń
  14. krem pomaga i to musi być wzięte pod uwagę na pierwszym miejscu

    OdpowiedzUsuń
  15. Polece go znajomej moze jej pomoze ania gabri

    OdpowiedzUsuń