sobota, 7 lipca 2018

Lisap Milano Polska Lakier do włosów HIGH TECH SPRAY - OPINIA

Zapraszam na opinię o lakierze do włosów HIGH TECH SPRAY, jaki otrzymałam od firmy Lisap Milano Polska.


To zdecydowanie jest mój ulubiony lakier do włosów i ciężko będzie jakiemuś zając jego miejsce. Doskonale radzi sobie z utrzymaniem fryzury na miejscu nawet, gdy wieje wiatr, a jednocześnie nie tworzy na włosach skorupy, hełmu, co dla mnie jest ogromną zaletą.

W opakowaniu znajdziemy 300ml. To zdecydowanie ogromna ilość, a na dodatek lakier jest bardzo wydajny. Nie trzeba użyć go dużo, aby spełnił swoje zadnie.

Na stronie producenta znajdziemy informację, że jest bezzapachowy. Moim zdaniem zapach posiada i to bardzo ładny.

Dodatkowym plusem lakieru jest fakt, że chroni przed negatywnym działaniem czynników zewnętrznych i wilgocią.

Ja jestem zdecydowanie na tak i polecam każdemu, kto ma dość posklejanej skorupy od lakierów do włosów.


Zalety:
·      Skuteczny.
·      Nie tworzy się skorupa na włosach.
·      Wydajny.
·      Przyjemny zapach.
·      Chroni przed negatywnym działaniem czynników zewnętrznych i wilgocią.



Wady:
BRAK


Moja ocena – 10\10


Serdecznie zapraszam na stronę Lisap Milano Polska oraz na FB.

Lakier do włosów HIGH TECH SPRAY znajdziecie TU.

19 komentarzy:

  1. Ciekawy lakier , co prawda ja z tych co nie uzywaja ich wogóle zwykle u fryzjera ale na przyszłośc dobrze zapamiętac że taki jest

    OdpowiedzUsuń
  2. Dobrze wiedzieć...ja jeżeli już to Taft używam.
    Chętnie wypróbuję od Lisap Milano

    OdpowiedzUsuń
  3. Malo kiedy uzywam lakier ale dobrze wiedziec ze jest taki ewelina tkacz

    OdpowiedzUsuń
  4. Muszę przyznać że bardzo rzadko używam lakieru, chyba tylko jak jestem u fryzjerki . Mam bardzo słabe włosy i dlatego staram się nie obciążać ich dodatkowo . Będę jednak pamiętać o tym lakierze jakby co.

    OdpowiedzUsuń
  5. Uzywam lakieru do wlosow na rozne wyjscia,choc tego nie mialam okazji jeszcze wyprobowac,wiec dzieki za opinie 👍

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja praktycznie od kilku lat lakieru prawie nie stosuję.

    OdpowiedzUsuń
  7. tego nie znam ale chetnie poznam

    OdpowiedzUsuń
  8. rzadko uzywam lakieru ale ta recezja bardzo przekonuje

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo rzadko używam lakieru do włosów. Ale lubię mieć w domu jakiś w razie potrzeby Ten zapowiada się super

    OdpowiedzUsuń
  10. rzadko używam lakieru ale nie lubię jak skleja mi włosy i czuć go na głowie

    OdpowiedzUsuń
  11. Też nie lubię hełmu na głowie. A lakiery mają specyficzny zapach. Dobrze że ten chociaż ładnie pachnie

    OdpowiedzUsuń
  12. Lakier do włosów używam raz na jakiś czas,mam taki swój ulubiony ale z tego co czytam ten musi być też dobry :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Firmę znam ,mają rewelacyjnie produkty .

    OdpowiedzUsuń
  14. Nie znam firmy, super, że jest dobry na wiatr, właśnie szukam takiego

    OdpowiedzUsuń
  15. Rzadko używam lakierów ale ten po opini jest ciekawy więc bym go spróbowała

    OdpowiedzUsuń
  16. Lakierów używam sporadycznie, a ten wydaje się godny przetestowania :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Aniu ja tak mało używam lakierów :) Moja mama za to często więc chętnie jej polecę :)

    OdpowiedzUsuń
  18. bezzapachowy a jednak ma zapach czyli można się nadziać ale tak jest fajny

    OdpowiedzUsuń