środa, 20 czerwca 2018

GEHWOL Gehwol med. Sensitive - OPINIA

Zapraszam na opinię o Gehwol med. Sensitive, jaki otrzymałam od GEHWOL.



Krem mieści się w niedużej 20ml, plastikowej tubce. Przyznam szczerze, że początkowo myślałam, że to próbka, mój błąd J. Opakowanie stawiane na zakrętce, wygodne w użyciu.

Konsystencja lekka, aplikacja łatwa. Wchłania się bardzo szybko nie pozostawiając na skórze żadnej nieprzyjemnej warstwy.

Praktycznie bezzapachowy.

Ma dość szerokie zastosowanie „terapia wspomagająca leczenie cukrzycy, atopowego zapalenia skóry oraz grzybicy stóp i paznokci” i naprawdę super działanie. Doskonale nawilża, pielęgnuje nawet bardzo suchą skórę. Znikają wszelkie wysuszenia, skóra przestaje pękać.

Jest bardzo wydajny. Wystarcza niewielka ilość na aplikację całej, nie małej stopy.

Testowany przez osobę, która ma suchą, popękaną skórę na stopach. Efekt według niej bardzo zadowalający i zdecydowanie poleca.


Zalety:
·      Skuteczny.
·      Wydajny.
·      Szybko się wchłania.
·      Łatwa aplikacja.
·      Nie pozostawia na skórze żadnej nieprzyjemnej warstwy.



Wady:
BRAK

Moja ocena – 10\10


Serdecznie zapraszam na stronę GEHWOL oraz na FB.

18 komentarzy:

  1. Ciekawe nie znam tej firmy ale widze że godna polecenia :) choć ja akurat nie mam popekanej ale sucha już czasem jest

    OdpowiedzUsuń
  2. Wielozadaniowy...i skuteczny...to lubię.
    Z ochotą przetestować pragnę🤗

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajna male opakowanie Ewelina tkacz

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo fajnie zawsze można wszędzie schować

    OdpowiedzUsuń
  5. Ciekawy kosmetyk. O tej marce już gdzieś słyszałam tylko jeszcze jej nie miałam. Krem skuteczny w działaniu czyli wart zakupienia

    OdpowiedzUsuń
  6. Przydałby mi się w domu,bo mam 3 atopowców 🙂 Super, że się przydał

    OdpowiedzUsuń
  7. Krem w tubce czyli łatwa aplikacja. No i jeśli szybko się wchłania i jest delikatny - to bomba.

    OdpowiedzUsuń
  8. opakowanie małe ale jeśli pomaga to warto

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie znam tej marki,ale widze że ma dużo zastosowań zwłaszcza na atopowe zapalenie skóry.

    OdpowiedzUsuń
  10. Dobrze wiedzieć o zastosowaniach jest ich wiele

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie znam, widzę, że świetne zastosowanie, małe opakowanie, super

    OdpowiedzUsuń
  12. Chciałoby się rzec mały ale wariat :) ale produkt ma szerokie zastosowanie i najważniejsze że skuteczny

    OdpowiedzUsuń
  13. Dobrze wiedziec,bo mam czesto popekana skore,a corka atopowa,wiec z pewnoscia wyprobujemy tej nowosci

    OdpowiedzUsuń
  14. Skoro skuteczny,to chyba warto sięgnąć po ten krem :) chyba się skuszę

    OdpowiedzUsuń
  15. krem ma dużo zalet,nie tylko do jednej przypadłości,warto mieć

    OdpowiedzUsuń
  16. Lubię jak krem jest wielozadaniowy :) O marce tej słyszałam,nie miałam okazji wypróbować :) Muszę się skusić :)

    OdpowiedzUsuń