czwartek, 7 czerwca 2018

Chitozan naturalny Chitozan naturalny Sun - OPINIA

Zapraszam na opinię o Chitozan naturalny Sun, jaki otrzymałam od Chitozan naturalny.



Chitozan naturalny Sun wyprodukowany jest na bazie hydrożelu chitozanu. W 100% naturalny, nie zawiera konserwantów ani żadnej innej chemii, a więc jest bezpieczny dla skóry.

W formie pianki zmieniającej się w żel. Takie rozwiązanie zdecydowanie ułatwia aplikację.

Osobiście staram się być ostrożna, jeśli chodzi o korzystanie z słoneczka w upalne dni. Jednak nie zawsze mi to wychodzi i niestety w tym roku poparzenie słoneczne już zaliczyłam. Nic przyjemnego, co za pewne wiecie, ale z Chitozan naturalny Sun dało się przeżyć.

Chitozan naturalny Sun po pierwsze chłodzi skórę, co w efekcie sprawia, że nie piecze tak niemiłosiernie. Efekt utrzymuje się około 15-30 minut w zależności od intensywności poparzenia. Ja po tym czasie nakładałam go ponownie.
Po drugie doskonale nawilża, dzięki czemu (przynajmniej w moim przypadku) nie schodziła skóra, co jest częste w przypadku poparzeń słonecznych.

Znalazłam dla niego jeszcze jedno zastosowanie, w którym rewelacyjnie zdaje egzamin. Na pewno każdy z Was miał nie jeden raz katar, czerwony, obolały z szczypiącą, często schodzącą skórą. W tym przypadku żel w sprayu zdaje doskonale egzamin. Łagodzi uczucie pieczenia, szczypania. Nawilża, pielęgnuje, pomaga szybciej się zagoić skórze. Mam również wrażenie, że tworzy na niej warstwę ochronną, dzięki której gdy wodnisty katar leci nie szczypie, nie piecze.

Jest bezzapachowy.

Ja jestem zdecydowanie na tak zarówno dla zakatarzonych jak i tych, co za długo z słoneczkiem czas spędzali. Polecam.


Zalety:
·      Pomaga, gdy poparzymy się słońcem.
·      Pomaga, gdy mamy czerwony, piekący noc podczas kataru.
·      Łatwa aplikacja.
·      Bezzapachowy.
·      Pianka zmieniająca się w żel.
·      Uczucie chłodu po aplikacji.
·      Nawilża.




Wady:
BRAK


Moja ocena – 10\10


Serdecznie zapraszam na stronę  Chitozan naturalny oraz na FB.

CHITOZAN NATURALNY SUN znajdziecie TU.

20 komentarzy:

  1. Super żel miałam i stosowałam nie tylko na oparzenia słoneczne czy kuchenne ale i na podraznienie np po goleniu świetnie łagodził

    OdpowiedzUsuń
  2. Dobrze mieć w domu jest przydantny

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny produkt z pewnością powinien być w domu

    OdpowiedzUsuń
  4. Muszę wypróbować. Dla męża zwłaszcza który często chodzi bez koszulki i ma skórę jak rak

    OdpowiedzUsuń
  5. Prztdaty specyfik w okresie lata w szczegolnosci ewelina tkacz

    OdpowiedzUsuń
  6. Mam ten żel ale jeszcze nie zdążyłam go użyć. Moja skóra nie może przebywać na słońcu, dlatego też nie opalam się wogóle. Z pewnością sprawdzę ten sposób na podrażnienie y nos

    OdpowiedzUsuń
  7. Super ,nigdy nie miałam tego produktu ,a widziałam był w wielu konkursach do wygrania .Całkiem fajny jest , świetnie ,że tyle ma zastosowań .

    OdpowiedzUsuń
  8. Super pomocnik w każdym domu .

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetny....mam i serdecznie polecam

    OdpowiedzUsuń
  10. Ciekawy produkt który warto mieć w domu

    OdpowiedzUsuń
  11. Mam I tez uwazam ze jest super :-)

    OdpowiedzUsuń
  12. nic tylko spakować na wakacje

    OdpowiedzUsuń
  13. O proszę nie znam,trzeba zakupić podobne kosmetyki zwłaszcza iż lato szybciej do nas przyszło..

    OdpowiedzUsuń
  14. ten produkt musi być rewelacyjny,wakacje już są łatwo o oparzenia słoneczne,musi być pod ręką

    OdpowiedzUsuń
  15. Witam serdecznie,

    bardzo dziękujemy za pozytywne opinie o Naszym produkcie :)

    Dlatego przygotowaliśmy dla Państwa niespodziankę :)

    Pierwsze 5 osób, które zakupi Chitozan w Naszym sklepie na stronie www.chitozannaturalny.pl otrzyma od Nas rabat 30 %

    Wystarczy, że zastosujesz kod: ANKA8661 podczas zakupów w Naszym sklepie.

    Kody są ważne do 31.07.2018

    Jedna osoba może dokonać zakupu 1 sztuki z kodem rabatowym

    Dziękujemy za zaufanie i życzymy udanych wakacji :)

    Zespół Chitozan Naturalny Sun

    OdpowiedzUsuń
  16. Przydatny preparat :)no zaciekawiło mnie użycie go przy katarze :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Jest tak upalnie więc słoneczko nieźle grzeje.Ten produkt będzie idealnym wybawieniem dla nas :)

    OdpowiedzUsuń