piątek, 18 maja 2018

Wydawnictwo Alegoria Książka pt.: "Org i mamutek. Spotkanie.” - OPINIA


Zapraszam na opinię o książce pt.: „Org i mamutek. Spotkanie.”, jaką otrzymałam od Wydawnictwa Alegoria.






Org jest jaskiniowcem. Bardzo głodnym jaskiniowcem wyruszającym na polowanie. Przez śniegowe zaspy brnie by upolować jedzenie i nie opaść z sił do końca. Gdy znajduje małego mamuta już czuje go smak, już myśli, że będzie syty i to na długo. Maluch jednak błagalnie na niego patrzy i prosi by go nie zabijał, bo wtedy jego mama zostanie sama. Wtedy Org przypomina sobie własną tragedię – pożartą żonę i córeczkę przez niedźwiedzia. Co zrobi jaskiniowiec?

Wspaniała historia o dokonywaniu wyborów, nie zawsze łatwych, pomocy drugiemu – słabszemu, walce z przyzwyczajeniami i przyjaźni.

Ilustracje ciekawe, kolorowe, przyciągające wzrok.

Tekst ciekawy, zrozumiały, zachęcający do słuchania a starsze dzieci do czytania.

Okładka twarda, solidna. Dzięki niej książka posłuży długo.

Moim zdaniem książka jest ciekawa i pouczająca. Polecam.

Zalety:
·      Ciekawa.
·      Pokazująca trudne wybory, przyjaźń, pomoc słabszemu.
·      Śliczne ilustracje.
·      Zrozumiały tekst.
·      Twarda okładka.



Wady:
OPINIA



Moja ocena – 10\10

Serdecznie zapraszam na stronę Wydawnictwa Alegoria oraz na FB.



16 komentarzy:

  1. Ciekawa ksiązeczka i z pouczająca historią :)

    OdpowiedzUsuń
  2. BARDZO wzruszająca opowieść i ciekawa jestem zakończenia.

    OdpowiedzUsuń
  3. Lubie gdy maja twarde okladki na dłużej starcza. A widze zexksiazeczka z.nutka smutku ewelina tkacz

    OdpowiedzUsuń
  4. takie historie są zawsze najciekawsze

    OdpowiedzUsuń
  5. Interesujące ilustracje i widzę ciekawa książeczka.

    OdpowiedzUsuń
  6. Wzruszająca i wciągająca opowieść... Już mnie ciekawi jak się zakończy. Fajnie że porusza ważne wartości.

    OdpowiedzUsuń
  7. Oj bardzo emocjonalna książeczka. Pewnie piękne zakończenie ma.

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczne ilustracje byśmy poczytali

    OdpowiedzUsuń
  9. książeczki z pozytywnym morałem,dającym do myślenia bardzo lubimy,ładne ilustracje :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Sama jestem ciekawa jakie zakończenie ma książka,co jaskiniowiec zrobi :) Wciągająca historia,ładne ilustracje :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie znam książki .Tutaj czytałam o niej ,a tak nie spotkałam .Wzruszające i ciekawe historie to lubimy .

    OdpowiedzUsuń
  12. Ciekawa jestem zakończenia. Na pewno jest pouczajaca

    OdpowiedzUsuń
  13. wzruszająca historia na pewno wartościowa książeczka

    OdpowiedzUsuń
  14. książka wartościowa,ma życiowy przekaz,główny bohater spodoba się dzieciom

    OdpowiedzUsuń