piątek, 11 maja 2018

Villa Cosmetics Balsam do ciała - OPINIA


Zapraszam na opinię o balsamie do ciała, jaki otrzymałam od Vip Cosmetics.




Balsam mieści się w tubce stawianej na zakrętce. Dzięki temu nie ma problemu z wydobycia do końca.

Konsystencję ma gęsto. Początkowo myślałam, że przez to będzie problem z aplikacją, ale nie. Rozprowadza się łatwo, dość szybko wchłania i jest wydajny.

Zaraz po użyciu mamy uczucie przyjemnego chłodu na skórze, które pozostaje z nami do kilkunastu minut.

Wchłania się dość szybko nie pozostawiając na skórze żadnej nieprzyjemnej warstwy.

Zapach ma dość przyjemny, ale zdecydowanie nieperfumowany. Na skórze lekko wyczuwalny do dwóch godzin po użyciu. Osobiście wyczuwam w nim lekką nutę migdałową.

Balsam doskonale radzi sobie z nawilżeniem skóry, a efekt pozostaje na długi czas. Skóra staje się miękka, delikatna, przyjemna w dotyku.

Znalazłam sporo zalet w balsamie, a ani jednej wady. Z swojej strony polecam.


Zalety:
·      Nawilża.
·      Pielęgnuje.
·      Nadaje skórze miękkości i delikatności.
·      Wygodne, praktyczne opakowanie.
·      Łatwa aplikacja.
·      Szybko się wchłania.
·      Uczucie chłodu na skórze.
·      Przyjemny, delikatnie migdałowy zapach.
·      Wydajny.


Wady:
BRAK


Moja ocena – 9\10


Serdecznie zapraszam na stronę Vip Cosmetics oraz na FB

Balsam do ciała znajdziecie TU.

16 komentarzy:

  1. Wygodny w użyciu z przyjemnym zapachem oraz doskonale nawilża skórę to same zalety balsamu 😍

    OdpowiedzUsuń
  2. Dobry balsam to podstawa teraz niestety musze o skóe dbac a nie każdy sie u mnie sprawqdza

    OdpowiedzUsuń
  3. Ladny zapach i przyvtym nawilzenie supwr sprawa ewelina tkacz

    OdpowiedzUsuń
  4. coś dla mnie, smaruję się codziennie więc miła zapachowa odmiana by była

    OdpowiedzUsuń
  5. Lubię delikatne migdałowe balsamy. Fajne jest to że szybko się wchłania, bo nie znoszę tłustego filmu na skórze .

    OdpowiedzUsuń
  6. Za migdałami na skórze nie przepadam, ale ważne w sumie, ze dobrze nawilza

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo ładne opakowanie Uwielbiam kosmetyki które dają chłodu 🙂uczucie

    OdpowiedzUsuń
  8. Super zapach no i wydajny...to też istotne

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetny z tego co czytam .Już gdzieś się spotkałam z opinią .Fajna alternatywa latem dla perfum na ładny zapach .

    OdpowiedzUsuń
  10. balsam który jest wydajny to ogromna zaleta

    OdpowiedzUsuń
  11. Lubie balsamy które dają uczucie chłodu na skórze,to dla mnie wielki plus bo orzeźwia i czuję się wtedy znakomicie :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Lubię opakowania typu klik są super wygodne z użyciu :) Dobrze nawilżona skóra,przyjemnie pachnąca.chętnie wypróbuję balsamu :)

    OdpowiedzUsuń
  13. balsam dobrze się sprawdził,mają panie co przetestować

    OdpowiedzUsuń
  14. Fajny balsam, mam w zwyczaju zawsze po umyciu rak stosowac krem badz balsam, tego nie mialam ale warto wyprobowac

    OdpowiedzUsuń