piątek, 18 maja 2018

Luba Ziołowe chusteczki do higieny intymnej - OPINIA


Zapraszam na opinię o ziołowych chusteczkach do higieny intymnej, jakie otrzymałam od firmy Luba.



Do testów otrzymałam:
1.  Chusteczki do higieny intymnej z szałwią.
2.  Chusteczki do higieny intymnej z żurawiną.

Chusteczki mieszczą się w niedużych opakowaniach po 15 sztuk. Uważam to za ogromną zaletą, nie zajmują dużo miejsca w torebce.

Otwierają się bez problemowo, a klej na zamknięciu bez problemu „klei” do ostatniej sztuki. Dzięki temu nie otwierają się, a co za tym idzie nie wysychają.

Chusteczki są dość wytrzymałe. Nie rozrywają się ani podczas wyciągania, ani normalnego używania.

Zapachy oba mi się podobają, jednak w moim przypadku żurawinowe wygrywają.

Dużym plusem jest fakt, że wykonane są z naturalnej włókniny, a to sprawia, że można je wpuścić w toalecie.

Nasączenie jest dla na idealnym poziomie. Ani nie ociekają, ani nie są suche.

Dla miejsc intymnych są bardzo delikatne. Nie powodują uczucia swędzenia, pieczenia, nie podrażniają nie uczulają. Doskonale zdają egzamin zarówno w podróży, jak i podczas tych dni, gdy potrzebujemy natychmiastowego odświeżenia.

Moim zdaniem chusteczki do higieny intymnej są zdecydowanie przydatne, a te LUBA delikatne dla skóry i z samymi zaletami. Polecam.

Zalety:
·      Wygodne w użyciu.
·      Praktyczne.
·      Nie rozrywają się.
·      Przyjemne zapachy.
·      Nie podrażniają.
·      Nie uczulają.
·      Małe opakowanie.
·      Idealnie nasączone.
·      Wykonane z naturalnej włókniny.




Wady:
BRAK



Moja ocena 10\10


Serdecznie zapraszam na stronę Luba oraz na FB.

Chusteczki do higieny intymnej z szałwią znajdziecie TU.

Chusteczki do higieny intymnej z żurawiną znajdziecie TU.

16 komentarzy:

  1. Nie spotkalam jeszcze ich.Ewelina tkacz

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie miałam okazji spotkać takie cuda, ale na pewno zaopatrzę siebie i mamę. Żurawia do mnie przemawia 🙂

    OdpowiedzUsuń
  3. Dobrze wiedzieć warto kupic :) czasem trafi sie dobrze czasem po 1 uzyciu wiemy że źle :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Takie chusteczki powinna mieć każda kobieta w swojej torebce,to moje zdanie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. przydatne dla każdej z nas w podróży i nie tylko, warto bybyło posiadać je

    OdpowiedzUsuń
  6. Warto je mieć zawsze przy sobie . Mają rewelacyjny skład, odświeżają i można je bez problemu wrzucić do toalety. Markę poznałam z dezodorantu w chusteczki h.

    OdpowiedzUsuń
  7. Warto mieć je w torebce czy podczas wyjazdu czy na codzień ,zwłaszcza latem ,bądź w "trudne dni ".

    OdpowiedzUsuń
  8. Można kupić w kioskach Inmedio oraz aptekach Dr Max.

    OdpowiedzUsuń
  9. O ziołowych nie słyszałam jeszcze

    OdpowiedzUsuń
  10. przydatne latem, zaciekawiło mnie to że z ziołami

    OdpowiedzUsuń
  11. Ciekawy produkt przydatny w domu jak i na spacerze

    OdpowiedzUsuń
  12. Chusteczki są bardzo przydatne podczas podróży.Ziołowych nie miałam okazji przetestować :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Maly produkt idealny do torebku, warto je miec przy sobie

    OdpowiedzUsuń
  14. produkt na pewno przyda się paniom

    OdpowiedzUsuń