wtorek, 15 maja 2018

Lazuryt Woda toaletowa Malizia Bon Bons Milk Shake EDT - OPINIA


Zapraszam na opinię o wodzie toaletowej Malizia Bon Bons Milk Shake EDT, jaką otrzymałam od Lazuryt.


Amelka jest na etapie już nie mała dziewczynka, ale jednocześnie do kobiety jej sporo brakuje. Perfumy typowe dla małych dziewczynek przestały ją satysfakcjonować, a mocne, kobiece zapachy, których ja używam uważam, że są dla niej zdecydowanie za ciężkie. Bon Bons Milk Shake EDT okazał się idealny w tej sytuacji. Zarówno sam zapach jak i opakowanie nie jest typowo dziewczęce, a jednocześnie nie kobiece, poważne – idealne dla nastolatek.

Zapach mleczny. Tak nie pomyliłam się, woda pachnie mlekiem z dodatkami i co dość dziwne, mnie ten zapach na tyle się spodobał, że młodej podkradam perfumy J. Jest słodki, ale niemulący, nieprzeszkadzający.

Intensywność na poziomie średnim, dobrze wyczuwalne, gdy jesteśmy, obok ale nie czuć ich z dużej odległości, co uważam za kolejną ich zaletę.

Na skórze woda wyczuwalna jest parę godzin, na ubraniu trochę dłużej – nawet cały dzień.

Buteleczka jest utrzymana w różnych odcieniach niebieskiego z białymi chmurkami. Ładna, dziewczęca, ale już nie typowo dla małej dziewczynki.

Bon Bons Milk Shake EDT to idealna woda toaletowa dla nastolatek. Amelka bardzo ją lubi za zapach i ciekawe opakowanie. Polecam.






Zalety:
·      Ładny, mleczny zapach.
·      Ciekawe, ładne opakowanie.
·      Średnio intensywny zapach.
·      Idealna dla nastolatki.
·      Zapach na skórze utrzymuje się kilka godzin.
·      Słodkie ale nie mulące, raczej delikatne.

Wady:
BRAK


Moja ocena – 10\10


Serdecznie zapraszam na stronę  Lazuryt oraz na FB.

Wodę toaletową Malizia Bon Bons Milk Shake EDT znajdziecie TU.

13 komentarzy:

  1. Jestem ciekawa tego mlecznego zapachu z opisu zapach perfumu jest łagodny , wyczuwalny i trwały ma wiele zalet

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ciekawe :) u mnie jeszcze długa droga przez córcia zanim stanie sie nastolatką ale na przyszłośc dobrze wiedzieć że sa takie perfumy :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Tez bym jej podkradala bo lubiec takie zapachy ewelina tkacz

    OdpowiedzUsuń
  4. Uuu coś dla mnie 🙂 szkoda, że córeczka ma dopiero 4 miesiące bo chętnie bym już wypróbowała ten zapach 🙂

    OdpowiedzUsuń
  5. No super że wam przypadło do gustu 🙂🙂🙂

    OdpowiedzUsuń
  6. ładne opakowanie, najważniejsze, że się podobają młodej

    OdpowiedzUsuń
  7. Nigdy nie spotkałam się z zapachem mlecznym.Takie perfumy są idealne,lekkie a razem wyraziste,każdej młodej damie się spodobają :)

    OdpowiedzUsuń
  8. ooo coś cudownego,z chęcią i ja bym na sobie wypróbowała

    OdpowiedzUsuń
  9. Wika podbiera czasem moje perfumy,także na pewno przygranełaby to cudo :) ach te dziewczyny :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo ciekawy. Ja mam synka tak więc mi nie będzie na pewno podbierac

    OdpowiedzUsuń
  11. cóż Amelia dojrzewa i też chce mieć perfumy dla siebie wydają się być dobre

    OdpowiedzUsuń
  12. Zanim wyjdziemy do przedszkola moja coreczka ma caly rytual pieknosci :-) w tym wlasnie psi psik na sukienke :-) fajny zapach I fajna woda do wyprobowania :-)

    OdpowiedzUsuń