wtorek, 24 kwietnia 2018

Shefoot Krem z mocznikiem do pękających pięt extra+ - OPINIA


Zapraszam na opinię o kremie z mocznikiem do pękających pięt extra+, jaki otrzymałam od firmy Shefoot.



Jeśli chodzi o kremy do stóp zarówno ja jak i moje stopy jesteśmy bardzo wymagający. Wiele razy krem, który wszyscy chwalili dla mnie okazywał się nic nie wartym i po kilku użyciach lądował na dnie półki zapomniany. Krem z mocznikiem do pękających pięt extra+ zdecydowanie przypadł mi do gustu, a jego działanie uważam za rewelacyjne.

Krem mieści się w wygodnej tubce stawianej na zakrętce. Takie rozwiązania sprawia, że nie ma problemu z wydobyciem go do samego końca.

Konsystencję ma dość gęstą, a przy tym bardzo łatwo się aplikuje. Jest wydajny, wystarczy naprawdę niewielka ilość by wystarczyło na całe pięty (osobiście tylko na nie go używam). Dość szybko się wchłania i nie pozostawia na skórze tłustej, lepkiej, nieprzyjemnej warstwy.

Zapach ma przyjemny, nie za intensywny, na skórze pozostaje chwilę po użyciu.

Działanie dla mnie na najwyższym poziomie. Krem zdecydowanie pomaga na szorstkie, twarde i popękane pięty. Przy regularnym, codziennym stosowaniu już po tygodniu widać poprawę, a po dwóch-trzech stają się idealnie gładkie. Nic tylko biegać boso i się wszystkim chwalić J. Dodatkowo są doskonale nawilżone i mięciutkie, delikatne w dotyku.

U mnie krem z mocznikiem do pękających pięt extra+ zdał egzamin na 6+ i zdecydowanie go polecam.


Zalety:
·      Skuteczny.
·      Regeneruje.
·      Nawilża.
·      Łatwa aplikacja.
·      Wydajny.
·      Nie pozostawia lepkiej, tłustej, nieprzyjemnej warstwy.
·      Wygodne opakowanie.
·      Przyjemny zapach.



Wady:
BRAK



Moja ocena 10\10

Serdecznie zapraszam na stronę Shefoot oraz na FB

Krem z mocznikiem do pękających pięt extra+ znajdziecie TU.

18 komentarzy:

  1. Hm co prawda nie mam pękających pięt ale szorstki wiec może i u mnie by sie sprawdził. Za to mamie napeweno by sie przydął ona ma z pekającymi problem

    OdpowiedzUsuń
  2. Musze wyprobowac bo mam problem z pietami ewelina tkacz

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo fajny krem. Ma ogromną ilość plusów, ktore są bardzo ważne

    OdpowiedzUsuń
  4. Miałam co prawda innej marki krem z mocznikiem i byłam zachwycona. Widzę że ten który nam pokazałaś też jest rewelacyjny i wart zakupu. Najważniejsze że jest skuteczny, przynosi ukojenie i ulgę stopom a nam dobre samopoczucie :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Na szczęście nie mam problemu z pękającymi piętami ale znam osobę co ma i z pewnością polece jej ten krem

    OdpowiedzUsuń
  6. Polece go tesciom niech i oni sprobuja skoro taki skuteczny.

    OdpowiedzUsuń
  7. U mnie ten problem pojawia się właśnie latem, kiedy stopa często jest odkryta i dobrze, jeśli wygląda ładnie. Muszę go mieć 🙂

    OdpowiedzUsuń
  8. taki krem przydałby mi sie mnie też, szczegolnie wczesnym latem

    OdpowiedzUsuń
  9. coś dla mnie, muszę sama wypróbować ten kremik

    OdpowiedzUsuń
  10. Teraz w okresie wiosenno letnim taki kremto wybawienie. Witajcie gole stopy :-) musze taki wyprobowac bo chodzac odkrytymi butami narazamy sie na pekajace stopy.

    OdpowiedzUsuń
  11. Wiem,że mocznik w tej kwestii potrafi zdziałać cuda...mąż stosował i były super rezultaty.

    OdpowiedzUsuń
  12. Zbliża się lato a to czas na wzmożoną pielęgnację stóp.Krem o takich właściwościach przydałby mi się bardzo :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Moje pięty ostatnio przechodzą kryzys,ciąża też robi swoje,szkoda że wcześniej nie zauważyłam,ten produkt musi być dobry,na razie mam jeszcze inny :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Tej firmy nie znam, ale dobrze wiedzieć, że taka istnieje i jest dobra.

    OdpowiedzUsuń
  15. zapowiada się ciekawie, pękające pięty to nic przyjemnego głownie dla pań

    OdpowiedzUsuń