niedziela, 22 kwietnia 2018

Armara_eu Krem do skóry atopowej - OPINIA


Zapraszam na opinię o kremie do skóry atopowej, jaki otrzymałam od Armara_eu.




Już po pierwszej aplikacji wiedziałam, że krem zda egzamin. Momentalnie po użyciu syna przestała swędzieć skóra, przestał się drapać, co dla mnie jest bardzo ważne.

Krem ma lekką konsystencję, co zdecydowanie ułatwia jego aplikacje szczególnie, jeśli chodzi o dziecko. Szybko się wchłania pozostawiając na skórze delikatną warstwę ochronną, która w żaden sposób nie przeszkadza.

Zapach ma bardzo delikatny, nie cudowny, ale również nieprzeszkadzający.

Wydajność kremu jest bardzo duża. Wystarczy niewielka ilość by wysmarować całe ciało synka.

Według producenta krem jest do twarzy, ja używałam na większą część ciała i ani trochę nie żałuje. Szczególnie plecy syna ostatnio były stanie strasznym, kilka dni upałów dało mu popalić. Praktycznie całe plecki pokryła wysypka, intensywnie swędząca. Krem bardzo pomógł. Złagodził swędzenie, co sprawiło, że Ksawery się nie drapał, więc nie powstały rany. Po dwóch użyciach wysypka złagodniała, stała się mniej intensywnie czerwona. Po około tygodniu zniknęła prawie całkowicie. Dla mnie efekt jak najbardziej zadowalający.

Opakowanie to słoiczek z szerokim otworem. Dla mnie nie do końca praktyczny ze względu na długie paznokcie, ale mąż jak najbardziej sobie go chwali. Tak, więc dla jednych będzie zaletą dla innych nie.

Moim zdaniem krem jest bardzo dobry i ma większe zastosowanie niż według producenta. Zdecydowanie polecam.


Zalety:
·      Łagodzi swędzenie, pieczenie.
·      Pomaga złagodzić wysypkę.
·      Wydajny.
·      Łatwa aplikacja.
·      Lekka konsystencja.
·      Szybko się wchłania.



Wady:
Dla mnie maleńką wadą jest opakowanie, wolałabym z pompką.


Moja ocena 9\10


Serdecznie zapraszam na stronę Armara_eu oraz na FB.

Krem do skóry atopowej znajdziecie TU.

16 komentarzy:

  1. Warto taki miec , choc u nas z takimi problemami ale z szorska skóra już tak a niewiele kremów działa

    OdpowiedzUsuń
  2. ooo krem który działa cuda, warto taki krem posiadać

    OdpowiedzUsuń
  3. Typowej atopowej skóry moje dzieci nie mają,jednak dość wrażliwą.Krem świetnie się sprawdza a dla takich dolegliwości to niesamowita ulga.

    OdpowiedzUsuń
  4. Super ze zdal wam egzamin ewelina tkacz

    OdpowiedzUsuń
  5. Dobrze wiedzieć że jest taki skuteczny krem, który pomoże przy atopowej skórze. Moi synowie mają AZS więc wiemy sporo na ten temat i muszę dokładnie sprawdzać i dobierać kosmetyki dla nich.

    OdpowiedzUsuń
  6. Muszę go mieć dla moich trzech atooowców🙂 od dawna szukam czegoś wydajnego i co najważniejsze skutecznego

    OdpowiedzUsuń
  7. dobrze, że są takie kosmetyki co Wam pomagają, cieszę się, że my aż takich problemów ze skórą nie mamy

    OdpowiedzUsuń
  8. Super, że działa, również wolę opakowania z pompką bo nie lubię jak krem wchodzi mi gdzieś pod paznokcie

    OdpowiedzUsuń
  9. Uwielbiam takie krem, mam bardzo suchą skórę i takie produkty przynoszą niesamowitą ulgę, obecnie zmagam się z pękającą i łuszczącą się skórą na prawej dłoni, pomagają tylko tłuste specyfiki.
    Lubię tak jak ty kremy z pompką, ale jeśli są skuteczne to i w słoiczku się zadowolę, paznokci nie hoduję.

    OdpowiedzUsuń

  10. Masz racje Aniu takie opakowania nie sa wygodne, ale..nie waxne opakowanie, wazne ze skuteczne, a sama napisalas ze po chwili byla ulga :-)

    OdpowiedzUsuń
  11. Skóra atopowa to problem nie lada...ale na szczęście są takie kremy które potrafią pomóc i chwała im za to...

    OdpowiedzUsuń
  12. Kolejny produkt do zmagań problemów skórnych,fajnie że szybko się wchłania,łatwa aplikacja i przede wszystkim wydajny :)

    OdpowiedzUsuń
  13. krem przydatny w domu,jak coś zaswędzi wiadomo po co sięgnąć

    OdpowiedzUsuń
  14. Czy ten krem może być również stosowany przez dzieci? Jakby nie patrzeć - to głównie one mają problem z AZS, prawda?

    OdpowiedzUsuń