piątek, 6 kwietnia 2018

APN Cosmetics Żel pod prysznic KARAIBY - OPINIA


Zapraszam na opinię o żelu pod prysznic KARAIBY, jaki otrzymałam od APN Cosmetics.



Zacznę od zapachu, który mnie zachwycił. Dla mnie to połączenie zapachu kokosa i granatu. Słodki, ale niemulący, intensywny, ale nieduszący. Na skórze pozostaje jeszcze długo po użyciu, z czasem tracąc na intensywności.

Żel mieści się w przezroczystej buteleczce z pompką. Widać dokładnie ile go pozostało, a dzięki pompce nie ma problemów, że się wyleje (posiada blokadę), czy, że za dużo nalejemy na dłoń/gąbkę.

Konsystencja średnio gęsta, dobrze się pieni i jest wydajny.

Doskonale spełnia swoje zadanie, czyli oczyszcza skórę. Pozostawia ją czystą i pachnącą.

Uważam, że żel jest bardzo dobry, a jego zapach pokochałam. Z swojej strony zdecydowanie polecam.


Zalety:
·      Wspaniały zapach.
·      Wydajny.
·      Łatwa aplikacja.
·      Wygodne opakowanie.
·      Pompka.
·      Doskonale spełnia swoje zadanie – oczyszcza skórę.


Wady:
BRAK


Moja ocena – 10\10


Serdecznie zapraszam na stronę APN Cosmetics oraz na FB.

Żel pod prysznic KARAIBY znajdziecie TU.

15 komentarzy:

  1. Uwielbiam zapach kokosa :) a żel pod prysznic o tym zapachu jak dla mnie idealnie by sie sprawdził i to że z pompka jak dla mnie idealnie

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja już się w nim zakochałam. Po pierwsze zapach kokosowym po prostu kocham. Super,że długo się utrzymuje. A do tego jest wydajny. Jak dla mnie rewelacja

    OdpowiedzUsuń
  3. I ja kokocham kokos uwielbiam wszystko co z nim pompka jest dodatkowym plusem. Ewelina tkacz

    OdpowiedzUsuń
  4. Zapach kokosowy brzmi znakomicie a do tego granat. Fajnie poczuc taką bombę zapachową na swojej skórze

    OdpowiedzUsuń
  5. Już sam opis żelu Karaiby kojarzy mi się z czymś niezwykle egzotycznym, aromatycznym i relaksem, odpoczynkiem.Bardzo lubię słodkie zapachy. Kokos i granat to musi być urzekające zmysły połączenie. Fajnie, że żel utrzymuje się długo na skórze, że ją oczyszcza.

    OdpowiedzUsuń
  6. Kokosa uwielbiam pod każdą postacią 🙂 cieszę się,że i w tym przypadku jest dobrze wyczuwalny,a sam produkt spełnia swoje zadanie

    OdpowiedzUsuń
  7. Uwielbiam takie zapachy, na pewno jest super i jeszcze pompka do tego super

    OdpowiedzUsuń
  8. nigdy nie miałam takiego żelu kokosowego, z pompką to jest duży plus

    OdpowiedzUsuń
  9. Super sie prezentuje w swoim opakowaniu zdecydowanie na plus ze opakowanie przezroczyste. A zapach podejrzewam ze i mnie ująłby z pewnoscią :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Kokosa uwielbiam pod każdą postacią

    OdpowiedzUsuń
  11. zapach raczej egzotyczny przynajmniej dla mnie

    OdpowiedzUsuń
  12. Pipka,aplikacja,wydajny,super zapach od razu chce mi się wakacji :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Żel z pompką to bardzo wygodne rozwiązanie :) Karaiby to coś egzotycznego,przypominającego o słońcu,wypoczynku :) Chętnie się z nim zapoznam :)

    OdpowiedzUsuń
  14. to musi być ciekawe połączenie zapachów teraz trzeba tylko wypróbować

    OdpowiedzUsuń