piątek, 23 marca 2018

Babaria Kasadi Mleczko do ciała z olejkiem ze słodkich migdałów i gliceryną - OPINIA


Zapraszam na opinię o mleczku do ciała z olejkiem ze słodkich migdałów i gliceryną, jakie otrzymałam od Babaria Kasadi.




Mleczko ma lekką konsystencję, jego aplikacja jest łatwa, jest bardzo wydajne. Wchłania się szybko nie pozostawiając na skórze żadnej nieprzyjemnej, lepkiej czy tłustej warstwy.

Zapach ma średnio intensywny. Dla mnie pachnie gliceryną z lekką nutą migdałów. Zapach mnie nie zachwycił, ale również nie uważam go za nieprzyjemny czy przeszkadzający.

Nie mam skóry bardzo problematycznej, jedynym problemem są wyskakujące krosty po goleniu. Nie znoszę ich (jak pewnie każdy, kto je ma), swędzą czasem pieką. Mleczko doskonale sobie poradziło z tym problemem. Użyte zaraz po goleniu doskonale nawilża skórę, neutralizuje uczucie swędzenia i pieczenia, a niechciane krosty się nie pojawiają. Regularnie używane nadaje skórze miękkości i delikatności, jest dobrze nawilżona.

Moim zdaniem mleczko jest bardzo dobre, szczególnie polecam po używaniu maszynki na nogach (albo gdzie indziej J).


Zalety:
·      Idealne po goleniu.
·      Nawilża.
·      Nadaje skórze miękkości i delikatności.
·      Lekka konsystencja.
·      Szybko się wchłania.
·      Nie pozostawia na skórze żadnej nieprzyjemnej warstwy.



Wady:
BRAK


Moja ocena – 9\10


Serdecznie zapraszam na stronę Babaria Kasadi oraz na FB

Mleczko do ciała z olejkiem ze słodkich migdałów i gliceryną znajdziecie TU.

14 komentarzy:

  1. No i myslalam ze napuszesz ze super zapach skoro migdaly a tu zong no nic wazne ze dzuala ewelina tkacz

    OdpowiedzUsuń
  2. nie lubie po goleniu miec problemu wiec dobrze wiedzieć jakei kosmetyki sie sprawdzą. Co do zapachu kocham migdały :) i glicerynowe zapachu także odkryłam przy pewnym specyfiku zapach i dzialanie gliceryny :) i jeśli tu ona jest to już wiem że balsam jest napewno dobry

    OdpowiedzUsuń
  3. Czytałam opinię jednym tchem i czekałam na opis pięknego zapachu,a jednak nie jest aż taki rewelacyjny. Ale mimo wszystko wydaje mi się wart poznania ze względu na dobre nawilżanie i pomoc w walce z wysypką po goleniu 🙂

    OdpowiedzUsuń
  4. Warto wypróbować a zapach to nie wszystko

    OdpowiedzUsuń
  5. Recenzja mnie przekonała :) z pewnoscia musi być wart zakupu

    OdpowiedzUsuń
  6. Powiem, że zapach dla mnie ma znaczenie, jeśli coś pachnie, ma jakiś zapach musi mi się podobać i odpowiadać. Może coś być bez zapachu to też ok, ale jeśli zapach mi nie odpowiada to już jest koniec, bo mam migreny i ogólnie swoje upodobania, albo coś mnie zachwyca, albo nie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. mleczko kojarzy mi się z gęstością a tu proszę łatwa aplikacja

    OdpowiedzUsuń
  8. Liczyłam na to, że będziesz się zachwycać pięknym, słodkim zapachem migdałów, a jednak zapach taki nie jest... Powiem szczerze, że aromaty kosmetyków mają dla mnie duże znaczenie, bo pewnych poprostu mój nos nie toleruje. Wiem, że zaletą tego mleczka jest jego skuteczność, pomoc skórze po depilacji maszynka.

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo fajna recenzja.

    Sylwia Rudzińska

    OdpowiedzUsuń
  10. mleczko bardzo przydatne, szczegolnie właśnie po goleniu

    OdpowiedzUsuń
  11. Dobrze, ze radzi sobie z wysypka po goleniu. Za migdalami nie przepadam bo mnie mdla w balsamach

    OdpowiedzUsuń
  12. Głównie używam balsamów :) Jeśli to mleczko jest delikatne,dobrze się rozprowadza,szybko wchłania to chętna jestem na przetestowanie :)

    OdpowiedzUsuń
  13. UWielbiam migdały w każdej postaci i w każdym produkcie :) Idealne pogoleniu :)

    OdpowiedzUsuń
  14. odżywcze mleczko bardzo się przyda płci pięknej,łatwo się używa,dobrze spełnia swoją rolę

    OdpowiedzUsuń