sobota, 10 lutego 2018

Vencil.pl Vencil Acneskin Cream – krem przeciwtrądzikowy - OPINIA

Zapraszam na opinię o Vencil Acneskin Cream – krem przeciwtrądzikowy, jaki otrzymałam od Vencil.pl.






W wygodnym opakowaniu stawianym na zakrętce znajdziemy 30ml kremu. Jest bardzo wydajny, dlatego taka ilość starcza na naprawdę długi czas.

Konsystencję ma żelową, jego aplikacja jest łatwa. Po chwili całkowicie się wchłania, a na skórze nie pozostaje żadna tłusta czy lepka warstwa.

Po nałożeniu mamy uczucie orzeźwienia, chłodu. Bardzo przyjemne szczególnie rano, pozwala nam się szybciej wybudzić J.

Jest bezzapachowy, co dla wielu osób jest ogromną zaletą, nie będzie się mieszał z zapachem np. fluidu.

Krem testowałam równocześnie z Amelką. Każda z nas ma trądzik, ale zupełnie inny. Córka pierwszy, wypryski pojawiają się pojedyncze, ale duże i ciężkie do „okiełznania”. U mnie natomiast jest ich więcej, ale są drobniejsze, mniej ropne. W obu przypadkach krem zdecydowanie pomaga. Przy regularnym używaniu Amelki wypryski szybciej się goją, są mniejsze i nie swędzą tak intensywnie. W moim przypadku znikły praktycznie całkowicie, nowe pojawiają się bardzo rzadko i szybko mnie opuszczają.

Ogromny plus dla mnie za bezpieczność kremu dla skóry. Bardzo rzadko się zdarza, że wraz z 11-letnią córką możemy używać tego samego kosmetyku. Dla mnie to ogromna zaleta.

Kolejna dla mnie sporą zaletą, że krem nie wysusza skóry. Doskonale ją matuje jednocześnie zapewniając idealne nawilżenie.

Osobiście uważam, że krem jest rewelacyjny i zdecydowanie polecam zarówno dla nastolatek jak i osób dorosłych.


Zalety:
·      Skuteczny.
·      Dla osoby dorosłej i nastolatków.
·      Matuje.
·      Nawilża.
·      Wydajny.
·      Żelowa konsystencja.
·      Nie pozostawia tłustej warstwy na skórze.
·      Bezzapachowy.



Wady:
BRAK



Moja ocena – 10\10


Serdecznie zapraszam na stronę  Vencil.pl oraz na FB.


Vencil Acneskin Cream – krem przeciwtrądzikowy znajdziecie TU.

16 komentarzy:

  1. Krem bardzo wydajny i skuteczny to się ceni. Będę musiała się przekonać sam jak działa też mam problem z trądzikiem ehh

    OdpowiedzUsuń
  2. Moja córcia jeszcze za mała na tradzik a syn nastolatek naszczescie ten problem go nie dotyczy

    OdpowiedzUsuń
  3. Super jeśli wiecej dimownikow nize stosowac krem ja wole jesli sa ine żelowe ewelina tkacz

    OdpowiedzUsuń
  4. Cos dla mnie mimo że bliżej mi do 40 niz młodzieńczych lat to tądzik został ze mną do teraz . Niewiele kremów czy preparatów działa

    OdpowiedzUsuń
  5. chyba mi by się taki przydał

    OdpowiedzUsuń
  6. Lubię kiedy kremy mają żelową konsystencję i szybko się wchłaniają. Kolejny plus to to, że mogą z niego korzystać wszyscy domownicy, a to też oszczędności dla portfela.

    OdpowiedzUsuń
  7. Brzmi ciekawie, super że może używać całą rodzinka.
    Lubię żelową konsystencję.

    OdpowiedzUsuń
  8. Kremik fajny. Oszczędnym podpowiem, że teraz jest w promocji ;) : https://www.facebook.com/VencilKosmetyki/videos/459361204466408/

    OdpowiedzUsuń
  9. może i do mnie by sie nadał, u mnie dosyć często też wychodzą niestety

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie mam takiego problemu, ale nigdy nic nie wiadomo

    OdpowiedzUsuń
  11. skuteczny,wydajny,nawilża,musi być dobry..

    OdpowiedzUsuń
  12. To jest prawda,że to całkiem ciekawa sprawa,żeby jeden kosmetyk nadawał się i dla matki i córki,która dopiero co zaczyna dojrzewać.Mi się pojawia jeszcze trądzik dlatego z tego kremu skorzystam :)

    OdpowiedzUsuń
  13. bardzo ciekawy kremik. Ja obecnie problemu z tradzikiem nie mam ale warto zapamiętać że taki krem jest

    OdpowiedzUsuń
  14. mamy i ich dorastające córki powinny mieć krem na uwadze

    OdpowiedzUsuń
  15. Całe szczęście,ze mnie ten problem nie dotyczy. Ale bede wiedziala co polecac

    OdpowiedzUsuń