środa, 14 lutego 2018

Splat Care Pasta do zębów Splat KIDS Wiśnia-Poziomka - OPINIA

Zapraszam na opinię o paście do zębów Splat KIDS Wiśnia-Poziomka, jaką otrzymałam firmy Splat.



Pasta ma dość szerokie działanie. Powinna wzmacniać, działać przeciwzapalnie oraz zapobiegać próchnicy. Jej zadaniem jest odbudowa i wzmocnienie szkliwa zębów. Czy spełnia swoje zadania? Zdecydowanie tak. Ząbki Ksawusia są bielutkie i czyściutkie, a po ostatniej wizycie u dentysty wiemy, że w 100% zdrowe.

Smak pasty jest idealny dla dziecka. Połączenie kwaśnej wiśni i słodkiej poziomki stwarza smak idealny, nie słodki, mdły, ale również nie kwaśny czy odrzucający. Dzięki temu dziecko z ochotą myje ząbki.

Nie znajdziemy w jej składzie fluoru, agresywnych środków ściernych, konserwantów, alkoholu, rozpuszczalników syntetycznych, PEG, SLS i innych syntetycznych substancji pieniących. Dzięki temu mam gwarancję, że pasta jest bezpieczna dla synka, nawet, gdy odrobinę połknie.

Pasta, którą polecam w 100%. Znalazłam w niej same zalety, swoje zadanie spełnia doskonale dając mi gwarancję zdrowych ząbków synka.


Zalety:
·      Skuteczna.
·      Doskonałe połączenie smaków – słodkiego i kwaśnego.
·      Nie zawiera fluoru, agresywnych środków ściernych, konserwantów, alkoholu, rozpuszczalników syntetycznych, PEG, SLS i innych syntetycznych substancji pieniących.
·      Bezpieczna.


Wady:
BRAK


Moja ocena – 10\10



Serdecznie zapraszam na stronę Splat Care

13 komentarzy:

  1. Ciekawy smak, jeszcze takiej nie spotkałam. Dużo się teraz mówi o tym, że fluor szkodzi (choć ja nie za bardzo w to wierzę)a tu proszę nie ma żadnego fluoru ani innych szkodliwych substancji

    OdpowiedzUsuń
  2. Z poziomka sie nie spotkałam mi podoba sie bardzo opakowanie i ten zajączek ewelina tkacz

    OdpowiedzUsuń
  3. Poziomka i wiśnia coś innego a dzieciakom nie wszystko smakuje a i ja uwielbiam czasem umyc zeby w dziecięcej paście są czyste a i smakowite mycie

    OdpowiedzUsuń
  4. Dość że owocowo smakowa,to jeszcze bez szkodliwego fluoru...jestem na TAK...

    OdpowiedzUsuń
  5. Też używamy pasty do zębów dla dzieci bez fluoru. Ciekawi mnie te połączenie wiśni i poziomki. Ale tak naprawdę najważniejsze jest to, że ma bezpieczny skład dla dzieci. I to ogromna zaleta jak dla mnie

    OdpowiedzUsuń
  6. Idealny przedzial wiekowy dla mojego malucha. Trzeba przetestowac

    OdpowiedzUsuń
  7. Firmy nie znam. Bardzo ciekawy smak rzadko spotykany w moim mieście

    OdpowiedzUsuń
  8. Nieznana firma,aczkolwiek ccóce już nie kupuję smakowych past do zębów,przyzwyczajam ją do miętowych,chociaż nie jest łatwo

    OdpowiedzUsuń
  9. Ciekawy smak, jeszcze takiej nie spotkałam :)

    OdpowiedzUsuń
  10. zaskoczenie smaku jak na paste do zębów,dzieci pewnie chętnie myją ząbki

    OdpowiedzUsuń
  11. z opisu brzmi ciekawie, natomiast my dalej przy stałej paście :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo fajnie,że producenci stawiają na inne smaki w paście do zębów.Nie zawiera żadnych szkodliwych substancji,bezpieczeństwo musi być na pierwszym miejscu.Mam małe dzieci i takie czynniki są dla mnie najważniejsze :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Pasta bardzo fajna. Kazde dziecko z checia umyje nia zabki. No i kroliczek juz do tego zacheca

    OdpowiedzUsuń