wtorek, 6 lutego 2018

Mydlarnia by Ignacja Kula do kąpieli - OPINIA

Zapraszam na opinię o kuli do kąpieli, jaką otrzymałam od Mydlarni by Ignacja.




Kula ma zapach cytrusowy. Średnio intensywny, ale dość dobrze wyczuwalny podczas kąpieli.

W jej składzie znajdziemy różne oleje. Dzięki nim doskonale nawilża skórę. Nadaje jej miękkość i delikatność, a efekt pozostaje jeszcze długo po kąpieli. Przy mojej skórze nie jest potrzebne dodatkowe użycie „nawilżaczy”.

Jest dość spora. Bez problemu starczy na dwa razy.

Po wrzuceniu do wanny musuje rozpuszczając się całkowicie. Nie pozostają żadne drobinki. Woda zmienia barwę na zielonkawą, przyjemną dla oczu, relaksującą.

Na wannie pozostawia lekko tłusty osad, który dość łatwo usunąć. Wystarczy standardowe umycie wanny.

Na pewno już zauważyliście, że kocham „umilacze” do kąpieli. Kula jest kolejnym, który zdecydowanie polecam. Zamienia zwykłą kąpiel w aromatyczny relaks, a na dodatek nawilża i nadaje skórze miękkości.


Zalety:
·      Cytrusowy zapach.
·      Nawilża.
·      Nadaje skórze miękkości.
·      Całkowicie się rozpuszcza.
·      Starcza na dwa razy.
·      Zamienia zwykłą kąpiel w relaks.




Wady:
BRAK


Moja ocena – 10\10



Serdecznie zapraszam na stronę Mydlarnia by Ignacja.

15 komentarzy:

  1. hmm zapachniało i zamarzyło mi sie o takiej kapieli aż szkoda że nie mam wanny :/

    OdpowiedzUsuń
  2. Aż mi teskno za dłuza kapielą :-( I relaksem

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam takie umilanie kąpieli zapach kuli odpręża nie tylko zmysły ale i ciało 😊😊😊

    OdpowiedzUsuń
  4. A ja mam wanne i chetnie bym sie wykapala q rakiej kuli .Ewelina tkacz

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie ma to jak zrelaksować się po całym dniu w wannie i cytrynową kulą jako wisienka na torcie 💕

    OdpowiedzUsuń
  6. Musi być przyjemna taka kapiel

    OdpowiedzUsuń
  7. och i znów żałuję, że nie mam wanny od czasu do czasu skorzystałabym z takiego relaksu

    OdpowiedzUsuń
  8. Kapiel z taka kula musi byc dopiero relaksujaca..☺ Uwielbiam taki odpoczynek po calym dniu

    OdpowiedzUsuń
  9. Lubimy kule nawet w brodziku,fajnie nawilżają ciało ,zapachy też są całkiem przyjemne :)

    OdpowiedzUsuń
  10. taka kąpiel to sama przyjemność

    OdpowiedzUsuń
  11. Brzmi super, tez marzę o takiej kąpieli, uwielbiam zapachy cytrusowe

    OdpowiedzUsuń
  12. ta kula pewnie daje dużo fajnego relaksu podczas kąpieli,cytryna orzeźwia wiec kapiel postawi każdego na nogi

    OdpowiedzUsuń
  13. To jest coś fantastycznego żeby zanurzyć się w wannie z takim umilaczem po ciężkim dniu :) Ma też działanie pielęgnacyjne,oszczędzam na balsamach :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Cudna taka kapiel musi byc. Zapach cytryny orzezwia. Milo i energetycznie. Super kapiel, taki relaks ttoche czasu dla siebie po calym dniu. Marzenie

    OdpowiedzUsuń