niedziela, 11 lutego 2018

Lisap Milano Polska ESCALATION COLOUR ENHANCING SPRAY - OPINIA

Zapraszam na opinię o ESCALATION COLOUR ENHANCING SPRAY, jaki otrzymałam od Lisap Milano Polska.




ESCALATION COLOUR ENHANCING SPRAY to spray przeznaczony do włosów farbowanych. Ma za zadanie „regenerację, pielęgnację i ochronę włosów farbowanych”. Moim zdaniem swoje zadanie spełnia na 6.

Zużyłam całe opakowanie spray i jestem zdecydowanie bardzo zadowolona z efektów. Kolor jest dłużej żywy, podkreślony. Włosy łatwo się układają, rozczesują, nie elektryzują się, a także są zdrowsze wizualnie.

Zapach spray bardzo mi się podoba. Doskonale wyczuwalny, lekko kwiatowy. Koleżanki pytały, jakich perfum używam do włosów J.

Opakowanie z automizerem, wygodne w użyciu. Nie trzeba go spłukiwać, co dla mnie jest dużą zaletą.

ESCALATION COLOUR ENHANCING SPRAY polecam każdemu, kto farbuje włosy, aby były zdrowsze, kolor dłużej się trzymał i był ładniejszy J.


Zalety:
·      Wygodne opakowanie.
·      Włosy łatwo się układają.
·      Przedłuża intensywność koloru.
·      Włosy zdrowsze wizualnie.
·      Nie trzeba spłukiwać.
·      Wspaniały zapach.



Wady:
BRAK


Moja ocena – 10\10

Serdecznie zapraszam na stronę Lisap Milano Polska oraz na FB.


ESCALATION COLOUR ENHANCING SPRAY znajdziecie TU 

18 komentarzy:

  1. Puki co nie farbuje ale dobrze wiedziec ewelina tkacz

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ciekawy kosmetyk do włosów do moich włosów był by dobrym rozwiązaniem

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie farbuję już włosów od kilku lat. Zacznę siwieć to znowu zacznę ;-) Fajnie, że jest taki produkt .Zapamiętałam, bo może się kiedyś przyda

    OdpowiedzUsuń
  4. Ciekawe jak by sie u mnie sprawdził taki sprey , uzywałam już "poodobnych" z róznym skótkiem

    OdpowiedzUsuń
  5. tak to już jest , że jak się włoski farbuje to i się niszczą, dlatego dobry szampon i odżywka to podstawa

    OdpowiedzUsuń
  6. i to jest produkt dla mnie :) dbanie o włosy szczególnie te farbowane jest bardzo ważne bo włosy to nasza wizytówka i wyraz naszej kobiecości ;) dzięki za recenzję :) Halina Pońc

    OdpowiedzUsuń
  7. Ojej, chciałbym to cudeńko😍😍😍

    OdpowiedzUsuń
  8. Farbuję systematycznie włosy i właśnie szukam czegoś dobrego na przedłużenie koloru.Podoba mi się,że nie trzeba spłukiwać a włosy są wciąż w dobrej kondycji :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ciekawe jakby sie u mnie sprawdził

    OdpowiedzUsuń
  10. Super. Jak sie zdecyduje wkoncu na zmiane koloru a juz chodzi mi taki pomysł po głowie to sie zaopatrze w sprey

    OdpowiedzUsuń
  11. nie farbaowałam nigdy włosów, nie mam zamiaru jeszcze

    OdpowiedzUsuń
  12. Póki co włosów na razie nie farbuje, ale super, ze się nie elektryzuja

    OdpowiedzUsuń
  13. U pani wygrałam dwa kosmetyki tej marki.Przy bliższym poznaniu zyskują na wartości.Spray polecę mojej przyjaciółce.

    OdpowiedzUsuń
  14. Regeneracja,ochrona zapewne byłby idealny dla moich farbowanych włosów :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Super tylko ja narazie mam naturale włosy oby jak najdłużej ��
    Sylwia Rudzińska

    OdpowiedzUsuń
  16. Skoro wlosy sa zdrowsze. To produkt idealny dla mnie.

    OdpowiedzUsuń
  17. panie które często farbują włosy jak moja żona muszą takiego szamponu wypróbować

    OdpowiedzUsuń