poniedziałek, 5 lutego 2018

APN Cosmetics Sól do kąpieli INDIE - OPINIA

Zapraszam na soli do kąpieli INDIE, jaką otrzymałam od APN Cosmetics.




Zacznę od zapachu, który mnie się bardzo spodobał. W opakowaniu intensywny, z doskonale wyczuwalnym zapachem mango. Po rozpuszczeniu soli w wodzie staje się delikatny, ale dobrze wyczuwalny, z nutą mango w tle. Zapach relaksuje podczas kąpieli, sprawia, że odpoczywamy, szczególnie po męczącym dniu.

W opakowaniu znajdziemy 600g soli. Jest wydajna, dlatego taka ilość starcza na długo.

Rozpuszcza się dobrze, lecz nie do końca. Przeważnie była dla mnie to wada, ale nie tym razem. Drobinki, jakie pozostają nie przeszkadzają, nie uwierają, nie kują jak to zazwyczaj bywa, a delikatnie masują. Pierwszy raz mam takie uczucie podczas kąpieli z solą i zdecydowanie mi się podoba.

Skóra po kąpieli staje się miękka i przyjemna w dotyku. Gotowa na dalsze zabiegi lub przyjemny wieczór pod kołderką.

Pachnąca, przyjemna kąpiel – taką uwielbiam, a ponieważ sól do kąpieli INDIE od APN Cosmetics taką mi zapewnia zdecydowanie ją polecam.

Zalety:
·      Przyjemny zapach.
·      Aromatyczna, odprężająca kąpiel.
·      Drobinki, które masują.
·      Wydajna.
·      Skóra po kąpieli miękka i przyjemna w dotyku.



Wady:
BRAK


Moja ocena – 10\10


Serdecznie zapraszam na stronę APN Cosmetics oraz na FB.

Sól do kąpieli INDIE znajdziecie TU.

14 komentarzy:

  1. Ech szkoda że wanny nie mam ale taka sól jest idealna do wymoczenia nóg a tego mi czasem potrzeba

    OdpowiedzUsuń
  2. Sol o zapachy mango musi byc zadny zapach az nabralam checi na pachnaca kompiel ewelina tkacz

    OdpowiedzUsuń
  3. Błogi relaks i odpoczynek z nutą mango w tle zdecydowanie jestem na tak.Skora po takiej aromatycznej kąpieli będzie nawilżona i miękka

    OdpowiedzUsuń
  4. Super ale narazie nie dla mnie takie kąpiele przy moim dziecku zostaje tylko szybki prysznic niestety

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja mam wannę, stosuje płyny, żele i sól. Ta wygląda ciekawie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. nie znam tego zapachu ale chetnie poznam uwielbiam takie kapiele

    OdpowiedzUsuń
  7. nie mam wanny :( bo z rozkoszą bym wypróbowała

    OdpowiedzUsuń
  8. Odprężając sól coś dla mnie,zwłaszcza przy bólach pleców,musi świetnie relaxować ciało :D

    OdpowiedzUsuń
  9. o zapachu mango to musi byc bardzo inspirujący zapach

    OdpowiedzUsuń
  10. Indie to dość ciekawy kraj,czy ta sól przybliży nas do tego kawałka świata tego nie wiem,pewnie żona będzie też chętna wypróbować

    OdpowiedzUsuń
  11. Kolejny zapach, który uwielbiam, super

    OdpowiedzUsuń
  12. bardzo fajny zapach, z pewnością wspaniale zregeneruje organizm

    OdpowiedzUsuń
  13. Masujace drobiki bardzo fajna sprawa. Zapach tez kusi. Bardzo lubie takie kapiele z sola

    OdpowiedzUsuń
  14. Ta Sól do kąpieli zapewni naszemu ciału relaks, a także wspomoże po ciężkim dniu regenerację sił :) W takim słoiczku to sól starczy nam na bardzo długo :)

    OdpowiedzUsuń