poniedziałek, 22 stycznia 2018

Vencil.pl Vencil Hairoily Shampoo – Szampon do włosów tłustych - OPINIA

Zapraszam na opinię o Vencil Hairoily Shampoo – szamponie do włosów tłustych, jaki otrzymałam od Vencil.pl.




Szampon mieści się w plastikowej butelce z pąpką. Dość nietypowe rozwiązanie, jeśli chodzi o szampony, a szkoda, bo rewelacyjne. Można aplikować na dłoń, lub bezpośrednio na włosy i nie ma ryzyka, że wylejemy za dużo. Pompka ma możliwość blokady, które sobie bardzo cenie.

 Konsystencja jest średnio gęsta. Szampon dobrze się pieni i jest wydajny.

Ma przyjemny, miętowy zapach, który pozostaje na włosach dłuższą chwilę po użyciu.

Podczas mycia mamy bardzo przyjemne uczucie orzeźwienia.

Już po pierwszym użyciu byłam zadowolona z szamponu. Włosy były miękkie i delikatne. Nie było problemu z ich rozczesaniem i ułożeniem. Po miesięcznym stosowaniu jestem jeszcze bardziej zadowolona. Zdecydowanie producent spełnia swoje obietnice i włosy mniej się przetłuszczają, a skóra głowy nie swędzi (jeśli chodzi o łupież nie wiem ponieważ tego problemu na szczęście nie mam, a tak szampon polubiła, że się nie podzielę z innymi co łupież mają by sprawdzili J ).

Według mnie szampon posiada wszystkie cechy, które szukam w szamponie dla siebie. Dla mnie idealny. Polecam.

Zalety:
·      Wygodne opakowanie.
·      Wydajny.
·      Zdecydowanie pomaga zmniejszyć przetłuszczanie włosów.
·      Przyjemny, miętowy zapach.
·      Efekt orzeźwienia podczas użycia.
·      Włosy łatwo rozczesać.
·      Pomaga pozbyć się swędzenia skóry głowy.



Wady:
BRAK



Moja ocena – 10\10


Serdecznie zapraszam na stronę Vencil.pl oraz na FB.

Vencil Hairoily Shampoo – Szampon do włosów tłustych znajdziecie TU.

16 komentarzy:

  1. Już go lubię za miętowy zapach i za ta pompkę :0 miałąm innej firmy z pompką i dla mnie było to rewelacyjne dozowanie zwłaszcza jak sie ma dzieci :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja jeszcze nie spotkałam sie z szamponem z takim dozownikiem a fajne rozwiazanie. Włosy na szczęście po ciazy przestały mi sie przetłuszczac

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo dobra, pomocna recenzja, unikatowego produktu :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Szampon dla moich włosów świetnie rozwiązanie z pompką i zapach miętowy lubię 😊

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo lubię kosmetyki z pompką, są wygodniejsze w użyciu. Lubię gdy szampon dobrze się pieni i myślę, że zapach mięty też przypadłby mi do gustu. Warto go wypróbować.

    OdpowiedzUsuń
  6. Zapewne musi być dobry,fajna sprawa z pompką :) Ja ogólnie mam przetłuszczające się u nasady a końcówki suche po farbowaniu.

    OdpowiedzUsuń
  7. Lubię właśnie kosmetyki z taką pompką bo łatwiej można sobie aplikować odpowiednią ilość produktu. Plusem jest tez miętowy zapach szamponu.No i najważniejsze jest jednak to że jest skuteczny ,to co obiecuje producent się potwierdza w Twoich testach

    OdpowiedzUsuń
  8. Dobrze wiedziec ze jest taki bo mojec wlosy to moja zmora tez mam przetluszczajace ewelina tkacz

    OdpowiedzUsuń
  9. teraz z pomką jest wiele szamponów dla wygody że sie nie rozleje

    OdpowiedzUsuń
  10. ciekawa jestem czy z,moimi poradzilby sobie,lubię zapach mięty

    OdpowiedzUsuń
  11. Moje przetłuszczające włosy proszą się o taki szampon , teraz zimą to jeszcze bardziej ....muszę wypróbować ten szampon

    OdpowiedzUsuń
  12. Moje włosy są straszne,tak szybko się przetłuszczają.Mięta,orzeźwia,szampon dobrze oczyszcza skórę.Koniecznie go wypróbuję :)

    OdpowiedzUsuń
  13. kolejny szampon który jest dobry,pompka ułatwia używanie

    OdpowiedzUsuń
  14. Fajne rozwiązaniem z tą pompką.

    OdpowiedzUsuń
  15. Moje wlosy sa raczej suche niz tluste ale szampon fajny :-)

    OdpowiedzUsuń