środa, 3 stycznia 2018

Lisap Milano Polska Szampon ESALTATORE DI COLORE - OPINIA

Zapraszam na opinię o szamponie ESALTATORE DI COLORE, jaki otrzymałam od Lisap Milano Polska.





Szampon dostałam w troszkę innym opakowaniu jak ten, co znajdziecie w linku, ale dla mnie opakowanie jest ładne i praktyczne. Zamykane metodą „klik” bez problemu można otworzyć jedną dłonią. Dość wąskie, nie zajmuje za dużo miejsca w łazience.

Zapach delikatny, przyjemny, na włosach ledwo wyczuwalny.

Konsystencja lekka. Szampon dobrze się aplikuje, średnio intensywnie pieni, nie ma problemów z jego spłukaniem i jest dość wydajny.

Według producenta „Delikatny szampon, którego zadaniem jest wzmocnienie, ochrona, wydłużenie oraz uwydatnienie koloru I refleksów.” Po zużyciu całego szamponu jestem w stanie się zgodzić z producentem. Kolor, który uzyskałam po farbowaniu włosów nie wyblakł tak szybko jak w przypadku używania innych szamponów.

Włosy po umyciu są miłe w dotyku, nie puszą się, nie elektryzują. Nie mam problemów z ich rozczesaniem.

Kolejna bardzo ważna zaleta dla mnie to fakt, że szampon nie powoduje przetłuszczania włosów.

Nie znalazłam w nim ani jednej wady natomiast moim zdaniem ma sporo zalet i zdecydowanie polecam.






Zalety:
·      Nadaje włosom miękkość.
·      Przedłuża trwałość koloru.
·      Wydajny.
·      Delikatny, przyjemny zapach.
·      Wygodne opakowanie.
·      Włosy się nie puszą, nie elektryzują.
·      Nie powoduje przetłuszczania włosów.



Wady:
BRAK


Moja ocena – 10\10

Serdecznie zapraszam na stronę Lisap Milano Polska oraz na FB.

Szampon ESALTATORE DI COLORE znajdziecie TU.

16 komentarzy:

  1. Dobrze wiedziec ze jest taki szampin ewelina tkacz

    OdpowiedzUsuń
  2. Będę musiała zaopatrzyć się w ten szampon jest wydajny i kolor szybko nie blaknie

    OdpowiedzUsuń
  3. coś dla mnie po oststnim rozjaśnianiu włosów potrzebuja wsparcia

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja nie farbuje ale na przyszlosc dobrze wiedziec

    OdpowiedzUsuń
  5. rzadko farbuję włosy ale dobrze wiedzieć

    OdpowiedzUsuń
  6. nigdy nie fabowałam ale wiedzieć zawsze warto

    OdpowiedzUsuń
  7. nie miałam okazji poznać aczkolwiek bardzo chętnie sama przetestuje:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ostatnio nie farbuję włosów, ale dobrze wiedzieć

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja zazwycZaj rozjasniam wlosy ale i ten szampon dla mnie bylby dobry :-)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ciekawa byłam opinii właśnie o szamponie

    OdpowiedzUsuń
  11. Fajne zamykanie i jak czytam ma wiele zalet,praktycznie można go stosować do każdego rodzaju włosów :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Nie znam tej marki kosmetycznej , pora to zmienić , bo szampon ma same zalety

    OdpowiedzUsuń
  13. Ostatnio zamiast blondu farbuję sobie na brązowo i właśnie chciałabym aby kolor jak najdłużej się utrzymał.Muszę sięgnąć po ten szampon :)

    OdpowiedzUsuń
  14. dla mojej żony pewnie się sprawdzi ja nie kupuje dla siebie szamponów

    OdpowiedzUsuń