niedziela, 21 stycznia 2018

Lisap Milano Polska Sculture Shining Mousse - OPINIA

Zapraszam na opinię o Sculture Shining Mousse, jaką otrzymałam od Lisap Milano Polska.




Sculture Shining Mousse to pianka o średniej mocy utrwalenia.

Opakowanie jest ładne i praktyczne. Po naciśnięciu otrzymujemy średnią ilość pianki, co zdecydowanie ułatwia aplikację.

Zapach bardzo przyjemny o średniej intensywności, na włosach wyczuwalny.

Pianka rewelacyjnie zdaje egzamin, gdy chcemy uzyskać naturalny efekt. Przyznam szczerze, że średnio lubię pianki, ponieważ po ich użyciu fryzura wygląda ciekawie przez chwilę, później opada, mam sklejone pasma i swędzi mnie skóra głowy. Do testów Sculture Shining Mousse podeszłam bardzo ostrożnie, jednak już po pierwszym użyciu byłam bardzo zadowolona. Z jej pomocą powstały loki, które nie wyglądały jak mokra, sztuczna peruka. Bez problemu wytrzymały całe zaplanowane wyjście. Skóra głowy nie swędziała, a nie umyłam włosów zaraz po przyjściu (przeważnie tak robię używając pianki czy lakieru).

Pianka nie wysusza, nie niszczy włosów. Wręcz przeciwnie ma działanie nawilżające, ale nieobciążające, (czyli nie przetłuszcza) a także odżywania zniszczone włosy.

Kolejny plus dla mnie to wydajność. Nie muszę zużyć pół opakowania, aby uzyskać wymyślony efekt. Pianka starcza na bardzo długo.

Dzięki Sculture Shining Mousse przestałam „bać się” pianek do włosów. Moim zdaniem jest idealna, gdy chcemy uzyskać naturalny efekt, a przy tym nie obciążać, nie niszczyć włosów. Zdecydowanie polecam.



Zalety:
·      Naturalny efekt.
·      Nie obciąża.
·      Regeneruje zniszczone włosy.
·      Nawilża.
·      Wygodna aplikacja.
·      Wydajna.
·      Przyjemny zapach.



Wady:
BRAK


Moja ocena – 10\10


Serdecznie zapraszam na stronę Lisap Milano Polska oraz na FB.


Sculture Shining Mousse znajdziecie TU

15 komentarzy:

  1. Bardzo ciekawa jestem czy pianka poradziła by sobie z moimi włosami po opini myślę że tak i bym ułożona fryzura trzymała się. Przy następnych zakupach będę miała ją na uwadze

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie lubię ani pianek ani lakierów do włosów. Bardzo rzadko ich więc używam.Moje włosy są suche i zniszczone a pianki które używam dodatkowo je przesuszają i obciążają.Fajnie że znalazłaś produkt godny polecenia.Chętnie go sprawdzę na swoich włosach.

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie lubie pianek wąłściwie mało użuywam czy piasnek czy żeli czy innych produktów do stylizacji , jednak ta pianka mnie ciekawi

    OdpowiedzUsuń
  4. a ja lubię pianki bo fryzura jest nieco bardziej trwała choć niestety moja przetłuszcza szybciej włosy

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie przedapadam za piabja rzadko uzywam

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja nie uzywam pianek jakos chyba sie zraziłam do nich ale ta wydaje sie ciekawa i efektywna moze za jakis czas znowu wróce do innej fryzury to skozystam z twojej opini

    OdpowiedzUsuń
  7. Pianka do włosów z naturalnym efektem to fana sprawa,chociaż przyznam iż prędzej użyję lakieru aby fryzura była trwała.Ciekawa ta pianka :)

    OdpowiedzUsuń
  8. nie używam pianek do włosów bo poprostu za nimi nie przepadam, moje włosy są trudne w ułożeniu

    OdpowiedzUsuń
  9. Za piankami do włosów nie przepadam niestety , stosuję maseczki i odżywki w sprayu

    OdpowiedzUsuń
  10. Każda z nas marzy by fryzura była naturalna i wyglądała dobrze przez długi czas.Ta pianka mnie zaciekawiła :)

    OdpowiedzUsuń
  11. pianki to nie moja bajka,sądzę że spełni oczekiwania wszystkich tu testujących pań

    OdpowiedzUsuń