czwartek, 4 stycznia 2018

Faberlic Polska Błyszczyk do ust "Lustrzana objętość" - OPINIA

Zapraszam na opinię o błyszczyku do ust "Lustrzana objętość", otrzymałam od firmy Faberlic.



Błyszczyk ma kolor różowy cukierkowy, ale nałożony na usta już zupełnie inny. Daje efekt lekkiego zaróżowienia i połyk na ustach. Taki efekt mi się bardzo podoba (kolor cukierkowo różowy już nie).

Opakowanie jest nie duże, ładne i praktyczne. Aplikator jest wygodny w użyciu, posiada miękką, praktyczną gąbeczkę i jest solidny.

Zapach jest słodki, cukierkowy, ale nie intensywny czy przeszkadzający. Mimo, że nie przepadam za słodkimi zapachami ten mi nie przeszkadza.

Konsystencja dość gęsta i tu kolejne zaskoczenie. Przeważnie, gdy miałam gęstej konsystencji błyszczyki ich nałożenie było dość ciężkie. Ten nakłada się łatwo, równomiernie, nie podkreśla suchości ust, nie zbiera się w ich kąciku.

Według producenta „Nie daje uczucia lepkości lub obciążenia warg.” Niestety nie zgadzam się z tym stwierdzeniem, ponieważ według mnie uczucie lepkości jest, nie duże, nie za bardzo przeszkadzające, jednak nie da się powiedzieć by go nie było wcale.

Błyszczyk nie tylko nadaje ustom ładny kolor, ale również je pielęgnuje, co według mnie jest ogromną zaletą. Rewelacyjnie zdaje egzamin na wietrzną czy mroźną pogodę. Nawilża i odżywia nadając im miękkości i delikatności.

Na ustach pozostaje jakiś czas, podobnie jak znane mi dotąd błyszczyki. W ciągu dnia wymaga kilku poprawek, co dla mnie nie jest wadą a normą.

Pomimo tego lekkiego uczucia klejenia uważam, że błyszczyk jest świetny, większość mi znanych dużo bardziej się „klei”. Z swojej strony polecam.


Zalety:
·      Ładny kolor.
·      Przyjemny zapach.
·      Łatwa aplikacja.
·      Wygodny aplikator.
·      Nawilża i pielęgnuje.



Wady:
Lekkie uczucie lepkości (jednak nie uważam by była to ogromna, bardzo znacząca wada).


Moja ocena – 8\10



Serdecznie zapraszam na stronę Faberlic Polska oraz na FB.

17 komentarzy:

  1. Bardzo rzadko używam kolorowych błyszczyków ale ten nawet bym wypróbowała

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ładny kolorek. I troszkę nietypowe opakowanie,połączenie aplikatora i tubki 🙂

    OdpowiedzUsuń
  3. Ladny kolorvale ta roza cudna ladnie sie razem prezentuja ewelina tkacz

    OdpowiedzUsuń
  4. Wygląda super ja rzadko ich urzywam

    OdpowiedzUsuń
  5. lubię takie delikatne błyszczyki, na co dzień jak znalazł

    OdpowiedzUsuń
  6. uwielbiam błyszczyki co pradwa ten rózowy nie dla mnie ale kto wie. Co do lepkości to uzywałam ich tylke różnych firm i chyba nie ma takiego coby nie by "lepkki" ale akurat dla mnie to nie wada

    OdpowiedzUsuń
  7. Idealny, poręczny i wygodny w aplikacji. Bardzo lubię błyszczyki

    OdpowiedzUsuń
  8. Delikatne błyszczyki uwielbiam

    OdpowiedzUsuń
  9. Wole pomadke, ale ten blyszczyk jest dosc fajny :-)

    OdpowiedzUsuń
  10. Najbardziej przykuła moją uwagę róża,idealnie wpasowała się w ten błyszczyk :D ,przyznam iż rzadko używam błyszczyki bo szybko je zlizuje :)

    OdpowiedzUsuń
  11. co mogę napisać w tym temacie,panie same muszą sprawdzić to kosmetyk wyłącznie dla nich

    OdpowiedzUsuń
  12. blyszczyki lubię , ale pomadki też czasami używam , zwłaszcza na wielkie wyjścia. Na lato częściej jednak lzejsze błyszczyki

    OdpowiedzUsuń
  13. Lubię błyszczyki takie delikatne,ten wydaje się dość wyrazisty ale w końcu ładnie uwydatni nasze usta :)

    OdpowiedzUsuń