środa, 17 stycznia 2018

Equilibra Pasta do zębów wybielająca - żel aloesowy - OPINIA

Zapraszam na opinię o paście do zębów wybielającej - żel aloesowy, jaką otrzymałam od firmy Equilibra.




Produkty firmy Equilibra uwielbiam, o czym nie jednokrotnie mogliście poczytać. Do tej pasty mam jednak dość mieszane uczucia. Powodem jest nie spełnienie do końca obietnicy wybielenia zębów. Po zużyciu całej tubki efekt jest, ale mało widoczny, osobiście oczekuję dużo więcej od pasty wybielającej.

Tyle, jeśli chodzi o minusy, teraz przejdźmy do zalet pasty.

Pasta dobrze radzi sobie z czyszczeniem zębów. Usuwa wszelkie zabrudzenia pozostawiając uczucie świeżości i czystości, które utrzymuje się około godziny, (jeśli po drodze nie jemy).

Zapach i smak ma miętowy, średnio intensywny, co uważam za zaletę. Osobiście nie przepadam za bardzo mocnymi pastami.

Nie powoduje szczypania w język, czego nie znoszę, pewnie jak większość z Was.

Konsystencje ma żelową, nie „ucieka” z szczoteczki.

Opakowanie jest dość ładne i praktyczne. Pastę wydobywa się z niego bez problemów, nawet, gdy jest jej już nie dużo.

Pieni się dość słabo. Dla niektórych pewnie będzie to wadą. Dla mnie nie jest. Osobiście wolę pasty mniej pieniące się, gdzie nie muszę, co chwilę pozbywać się „wypływającej” z ust piany.

Pasta nie podrażnia dziąseł, nawet tych z skłonnością do podrażnień, często krwawiących.

97% składu to naturalne składniki, w tym aż 30% aloes.

Ogólnie uważam pastę za dobrą, godną polecenia. Gdyby nie napis „pasta wybielająca” mogłabym stwierdzić, że jest doskonała. Polecam do codziennej higieny zębów, dla osób z wrażliwymi dziąsłami, ale nie polecam, jako pastę wybielającą.

Zalety:
·      Oczyszcza.
·      Daje uczucie świeżości i czystości.
·      Nie pieni się intensywny.
·      Średnio intensywny zapach i smak mięty.
·      Wydajna.
·      Żelowa konsystencja.
·      Wygodne opakowanie.
·      Nie powoduje szczypania czy pieczenia w język.
·      Delikatna dla dziąseł.



Wady:
Słabo wybiela.


Moja ocena – 7\10


Serdecznie zapraszam na stronę Equilibra oraz na FB.


Pastę do zębów wybielającą - żel aloesowy znajdziecie TU.

17 komentarzy:

  1. No cóż widocznie nie można mieć wszystkiego ;-) . Naturalny skład potwierdza to, że się bardzo nie pieni. Ma łagodny smak, co i dla mnie jest zaletą

    OdpowiedzUsuń
  2. Jest łagodna , ma przyjemny smak i zostawia uczucie świeżości to zalety szkoda że nie radzi sobie z wybielniem ale po za tym bym ją spróbowała

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja już od dawna nie ufam pastom wybielającym i chyba wybielanie w nich to zależy nie od firmy a on szkliwa bo u mnie nie działają u koleżaqnki efekt niektórych był porażający (chyba że coś stosowały) za to uwielbiam pastę tóra działa dobrze oczyszczając i dbając io higiene biel to mało ważny element

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajne sa pasty zelowe ewelina tkacz

    OdpowiedzUsuń
  5. dużo past obiecuje efekt wybielenia ale można to między bajki włożyć chociaż jeśli będzie się szczotkować zęby po każdym posiłku (ja muszę to robić z musu :( ) i do tego bardzo dokładnie to efekt jest nawet z użyciem zwykłje pasty

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie lubię też pasty o mocnym smaku.Nie wiedziałam,że ta marka oprócz kosmetyków ma też takie pasty do zębów,dla mnie to na plus :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Słyszałam że fajne są produkty tej firmy, z takim rozwiązaniem pasty jeszcze się nie spotkałam.Bardzo lubię aloes,który ma właściwości kojące i pięknie pachnie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Jak dla mnie to może byc, ponieważ jest naturalna co jest dużą zaletą

    OdpowiedzUsuń
  9. Szkoda, ze nie wybiela , tak jak obiecuje producent, ja cały czas poszukuję ideału, który mój uśmiech uczyni piękniejszym

    OdpowiedzUsuń
  10. jako palacz mam straszne zęby,pasta o wybielającym działaniu jest dla mnie koniecznością

    OdpowiedzUsuń
  11. Jak pasta wybielająca działa szybko to i szybko niszczy szkliwo.

    OdpowiedzUsuń
  12. Cos o pastacach wybielajacych wuem i ciężko znaleźć ta wyjątkową :-)

    OdpowiedzUsuń
  13. Pasta z aloesem to dla mnie cud-miód.Perfekcyjna na wrażliwe dziąsła.

    OdpowiedzUsuń
  14. Znam i słyszałam o Pacie Sylwia Rudzińska

    OdpowiedzUsuń