poniedziałek, 4 grudnia 2017

Splat Care Bioaktywna pasta dla dzieci od 0 do 3 lat - OPINIA

Zapraszam na opinię o bioaktywnej paście dla dzieci od 0 do 3 lat, jaką otrzymałam od firmy Splat.




Ponieważ w domu nie posiadam takiego maluszka, testował zestaw ktoś inny. Testujący maluszek ma 9 miesięcy i z ochotą otwierał buzię, gdy widział szczoteczkę, a więc musiała mu pasta smakować J.

Mama maluszka spróbowała pasty, w smaku jest dobra, lekko słodka, ale niemuląca. Zapach ma delikatny, również przyjemny.

Pasta w 99,3% jest naturalna, a więc bezpieczna dla maluszka. Nie zawiera fluoru, konserwantów, SLS, składników petrochemicznych i mentolu, co daje mam gwarancję, że nic się dziecku nie stanie po zjedzeniu pasty, bo takie są fakty, że tak małe dziecko nie wypłucze i nie wypluje pasty.

Ząbki maluszka są czyściutkie, bielutkie i zdrowe (akurat po wizycie u stomatologa, więc na 100% 0 próchnicy), a więc pasta spełnia swoje zadanie doskonale.

W opakowaniu oprócz pasty znajdziemy nakładkę na palec. Według mamy testującego maluszka jest bardzo praktyczna. Posiada wypustki z dwóch stron. Z jednej dłuższe służące do mycia dziąseł oraz ząbków, z drugiej malutkie służące do masowania. Jest silikonowa, nie ma żadnego nieprzyjemnego zapachu, który się niestety zdarza w takich nakładkach. Używana dwa miesiące wyglądała jak nowa (po tym czasie mimo idealnego stanu została wymieniona na nową ze względów higienicznych).

Mama testującego malca uważa, że pasta jest jedną z najlepszych, jakie miała dla dziecka. Zdecydowanie zostanie jej wierna i poleca.


Zalety:
·      99,3% naturalna.
·      Nie zawiera fluoru, konserwantów, SLS, składników petrochemicznych i mentolu.
·      Lekko słodki smak.
·      Doskonale spełnia swoje zadnie.
·      Nakładka na palec w zestawie.


Wady:
BRAK


Moja ocena – 10\10

Serdecznie zapraszam na stronę Splat Care.

15 komentarzy:

  1. U nascsa zabki dwa wiec ciscdla nas ewelina tkacz

    OdpowiedzUsuń
  2. My uzywamy już szczoteczki bo mam starsze dzieci ale paste moze i warto przetestowac

    OdpowiedzUsuń
  3. Super moje już za duże na taka ale jak byli mali mieliśmy swpoją pasę od 1go ząbka ale nakładki sa idealne dla malucha ząbkującego w dodatku

    OdpowiedzUsuń
  4. dla córki kupię chetnie myje ząbki jeszcze należy do maluchów

    OdpowiedzUsuń
  5. Nakładkę na palec też miałam dla syna jest wygodna i oczywiście polecam pasta też warta uwagi dla takich maluszków się sprawdza

    OdpowiedzUsuń
  6. Musi być świetna szkoda że wcześniej nie znalam

    OdpowiedzUsuń
  7. Takiej pasty jeszcze nie widzialam

    OdpowiedzUsuń
  8. Mieliśmy taka szczoteczke i jest super :-) a pasta idealna dla dzieci :-)

    OdpowiedzUsuń
  9. ja się nie wypowiadam bo nie mam dzieci i narazie niewiem co dobre dla dzieci, ale musi byc dobra skoro polecana

    OdpowiedzUsuń
  10. o ząbki od samego początku warto dbać a pasta nam w tym może pomóc

    OdpowiedzUsuń
  11. Mam w domku 6 latkę,ale za rok z chęcią wypróbujemy :)

    OdpowiedzUsuń
  12. bardzo fajny produkt przyznam nie słyszałam do tej pory o takim

    OdpowiedzUsuń
  13. Pasta,której warto zaufać :) I ta przydatna nakładka na palec,szkoda,że wcześniej nie wiedziałam o takim rozwiązaniu :)

    OdpowiedzUsuń