poniedziałek, 11 grudnia 2017

Markowe Świece Mix soli kąpielowych - OPINIA

Zapraszam na opinię o mixsie soli kąpielowych, jaki dostałam od Markowe Świece.


W stożkowym opakowaniu znalazłam pięć różnych soli do kąpieli. Każda z nich ma inne właściwości, niestety o tym Wam nie napiszę, ponieważ otrzymałam je w jednym opakowaniu, a więc podczas wsypywania się częściowo mieszały.

Sole są wydajne, opakowanie, które widzicie na zdjęciach nie jest duże, a starczyło na trzy kąpiele w wannie pełnej wody.

Każda z nich ma inny zapach i kolor. Po zmieszaniu nie stają się duszące czy przeszkadzające. Ich zapachy rewelacyjnie łączą się z sobą tworząc jedną całość. Aromat unosi się w całej łazience podczas kąpieli i długo po niej, na skórze również jest doskonale wyczuwalny parę godzin.

Woda barwi się na różne kolory, w zależności, której soli dodało się więcej.

Na wannie pozostaje kolorowy osad, ale nie ma większych problemów z jego usunięciem. Wystarczy standardowe umycie wanny i znika całkowicie.

Kąpiel z solami jest dla mnie pachnąca i odprężająca. Bardzo lubię takie dodatki, a te zdecydowanie polecam w wersji, jaką otrzymała. Czy również osobno? Mam zamiar sprawdzić J.


Zalety:
·      Aromat roznoszący się w całej łazience.
·      Zapach pozostaje na skórze.
·      Odprężająca, pachnąca kąpiel.
·      Kolorowa woda.
·      Łatwo usunąć osad z wanny.




Wady:
BRAK


Moja ocena – 9\10




Serdecznie zapraszam na stronę Markowe Świece oraz na FB.

14 komentarzy:

  1. ale zapachniało kolejny raz załuje że wanny nie posiadm :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja juz czuje ich zapach :)
    A relaks w wannie napewno by sie przydał

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajnie wygladaja tak teczowo ewlina tkacz

    OdpowiedzUsuń
  4. ładnie wyglądają, taka kolorowa tęcza

    OdpowiedzUsuń
  5. ja mam sól różaną do kąpieli, pięknie pachnie ;-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Wygląda fantazyjnie w tym opakowaniu :) Poproszę o taki zestaw soli do kąpieli :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo ładnie wyglądają w tym opakowaniu

    OdpowiedzUsuń
  8. przy takiej soli marzę o wannie,niestety muszę zadowolić się prysznicem
    :)

    OdpowiedzUsuń