środa, 1 listopada 2017

Markowe Świece Muffinka do kąpieli z masłem Shea – oranżada pomarańczowa - OPINIA

Zapraszam na opinię muffince do kąpieli z masłem Shea – oranżada pomarańczowa, jaką otrzymałam od Markowe Świece.



Na pewno każdy z Was wie jak wygląda tabletka musująca po dodaniu do wody. Dokładnie taki sam efekt otrzymamy, gdy muffinka wyląduje w ciepłej wodzie (na zimnej nie sprawdzałam). Po chwili znika całkowicie pozostawiając po sobie śliczny zapach, zmieniając kolor wody na pomarańczowy oraz pozostawiając pływający fragment pomarańczy.

Zapach mi się bardzo spodobał. Pomarańczowy, doskonalone wyczuwalny w całej łazience, pozostający bardzo delikatnie na skórze.

Nie mam problemów z skórą suchą, pękającą i dla mnie kąpiel z dodaniem muffinki sprawia, że nie mam potrzeby dodatkowego używania, jakich kolwiek „nawilżaczy”. Skóra po kąpieli jest miękka, delikatna, bardzo miła w dotyku.

Ja kocham kąpiele z różnymi dodatkami. Odprężają, pozwalają na chwilę dla siebie, odpoczynek od codzienności. Muffinka zdała egzamin na 6 i dla mnie jest zdecydowanie warta zakupu. Polecam.



Zalety:
·      Śliczny zapach.
·      Całkowicie się rozpuszcza.
·      Nawilża.
·      Odprężająca kąpiel.




Wady:
BRAK



Moja ocena – 10\10


Serdecznie zapraszam na stronę Markowe Świece oraz na 


Muffinkę do kąpieli z masłem Shea – oranżada pomarańczowa znajdziecie TU.

16 komentarzy:

  1. Pomarańcze jak ja je uwielbiam :-) odrazu nastrój Świąteczny mi sie włancza. A kapiel musi byc super trzeba sprobowac

    OdpowiedzUsuń
  2. Juz czuje ten słodki pomarańczowy zapach :) i ...jak ja żałuje że nei mam wanny

    OdpowiedzUsuń
  3. Oj i ja lybie takie zapachy ewelina tkacz

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudny zapach oj będę musiała spróbować tej przyjemności

    OdpowiedzUsuń
  5. uwielbiam zapach cytrusów chętnie sama bym się zanurzyła w takiej kąpieli ale...nie mam wanny

    OdpowiedzUsuń
  6. Nic jak tylko wziąć przyjemną kąpiel.

    OdpowiedzUsuń
  7. z taką muffinką kapielowa będzie czysty relaks

    OdpowiedzUsuń
  8. Wow, tez chce taka. Super zapach. Cos dla mnie

    OdpowiedzUsuń
  9. Muffinka wygląda tak apetycznie :) Ten zapach przy kąpieli na pewno zregeneruje nasze ciało i umysł :)

    OdpowiedzUsuń