sobota, 4 listopada 2017

Diagnosis Szampon z olejem arganowym – Argan Oil Shampoo - OPINIA

Zapraszam na opinię o szamponie z olejem arganowym – Argan Oil Shampoo, jaki otrzymałam od Diagnosis.



Tym razem zacznę od minusów, a dla mnie jest nim konsystencja. Szampon jest dość „wodnisty”, lejący, więc trzeba bardzo uważać by nie wyleciało nam pół butelki na raz, albo żeby nie uciekł z dłoni czy włosów. Jednak na tym minusy się kończą.

Szampon testowała mama mająca włosy suche, kręcone, trudne do opanowania. Po regularnym używaniu szamponu przez miesiąc jest bardzo zadowolona z efektów, jakie uzyskała. Włosy nabrały blasku, są wizualnie zdrowsze, łatwiejsze do ułożenia.

Zapach ma przyjemny, delikatny, na włosach lekko wyczuwalny.

Pomimo dość rzadkiej konsystencji doskonale się pieni i jest wydajny, a to rzadko się zdarza.

Mama uważa, że szampon jest rewelacyjny i zdecydowanie poleca mimo tej małej wady, jaką jest jego konsystencja.


Zalety:
·      Nawilża.
·      Pielęgnuje.
·      Oczyszcza.
·      Wydajny.
·      Przyjemny zapach.


Wady:
Rzadka konsystencja.

Moja ocena – 9\10


Serdecznie zapraszam na stronę Diagnosis oraz na FB


Szampon z olejem arganowym – Argan Oil Shampoo znajdziecie TU.

16 komentarzy:

  1. Wolę konsystencję gęstą ale tą jakoś bym spróbowała jeśli dobrze się pieni to plus i zdrowsze włosy też zaletą szamponu

    OdpowiedzUsuń
  2. Jeden minus to nie az tak duzo skoro jest dibry ewelina tkacz

    OdpowiedzUsuń
  3. Cos dla mnie mam wysuszone mimo że wyglądają na zdrowe i nawilżone ale ja czuje że sa suche

    OdpowiedzUsuń
  4. Jak jest z olejkiem arganowym to na pewno jest dobry,poza małym minusem

    OdpowiedzUsuń
  5. pomimo konsystencji i tak szampon wyglada na wart uwagi

    OdpowiedzUsuń
  6. do takich kręconych taki szampon będzie dobry

    OdpowiedzUsuń
  7. Olejek Arganowy-Złoto Maroka uwielbiam kosmetyki z nim w roli głównej.

    OdpowiedzUsuń
  8. Moze warto sprobowac i samemu sie przekonac

    OdpowiedzUsuń
  9. ja też jakoś wolę te gęściejsze, które nie uciekają z dłoni ale jeśli dobrze "działa" na włosach to można mu tą wadę wybaczyć

    OdpowiedzUsuń
  10. ciekawy opis,jest teraz w czym wybierać,może i ja spróbuje :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie jestem przekonana czy do moich przetłuszczających się będzie też dobry :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Tez nie lubie rzadkich szamponow ale to taki malutki munus :-)

    OdpowiedzUsuń