wtorek, 3 października 2017

Red-Pharma Celip duo 5g - krem niesterydowy - OPINIA

Zapraszam na opinię o Celip duo 5g - kremie niesterydowym, jaki otrzymałam od Red-Pharma Laboratories.





W niedużej tubce z wąskim zakończeniem znajdziemy 5g produktu. Jest wydajny, tak, więc starcza na długo.

Konsystencję ma gęstą, łatwo się aplikuje i dość szybko wchłania.

Krem doskonale radzi sobie z opryszczką. Nie tylko pomaga w szybszym jej pozbyciu się, ale również łagodzi uczucie swędzenia, pieczenia, gdy jest.

Według mnie krem jest skuteczny i zdecydowanie polecam.


Zalety:
·      Wygodne opakowanie.
·      Skutecznie pomaga w walce z opryszczką.
·      Wydajny.
·      Gęsta konsystencja.
·      Łatwa aplikacja.



Wady:
BRAK


Moja ocena – 10\10


Serdecznie zapraszam na stronę Red-Pharma Laboratories oraz na FB.


Celip duo 5g - krem niesterydowy znajdziecie TU.

15 komentarzy:

  1. hmm ja akurat nie mam problemów z opryszczka i szczerze nie pamietam bym ja kiedykolwiek miała za to moja gorsza połowa od zawsze więc dobrze wiedzieć i spróbować a nóz pomoże jemu

    OdpowiedzUsuń
  2. Przydatne informację w razie potrzeby

    OdpowiedzUsuń
  3. O fajnie zapamuetam ewelina tkacz

    OdpowiedzUsuń
  4. Będę pamiętała jeśli przydarzy mi się taka sprawa.Oby Aniu jednak nie ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Tego jeszcze nie miałam. Dobrze wiedzieć, ze taki istnieje i dziala

    OdpowiedzUsuń
  6. Moja siostra jakiś czas temu szukała coś na opryszczkę,dobrze wiedzieć o tym kremie.

    OdpowiedzUsuń
  7. krem jest dla mnie małym odkryciem. Opryszczkę mam od zawsze, dość często i niestety uodparniam się na większość medykamentów:(. Próbowałam wszystkiego (wydzielina z ucha tzw. miodek, również ale działa tylko na początku).

    Celip jest odkryciem,nie zapobiega opryszczce, ale zmniejsza opuchliznę, swędzenie, ból, nieprzyjemne uczucie mrowienie, nawilża więc lepiej się goi. Obecnie używam w połączeniu z olejkiem herbacianym i jest ok.

    Polecam

    OdpowiedzUsuń