niedziela, 29 października 2017

Equilibra Modelujący peeling do ciała - OPINIA

Zapraszam na opinię o modelującym peelingu do ciała z solą z Morza Martwego, jaki otrzymałam od firmy Equilibra.






Opakowanie jest duże, z wielkim otworem, co osobiście uważam, za ogromną zaletę. Takie rozwiązanie pozwala bezproblemowo wydobyć peeling nawet, gdy jest już go naprawdę mało. Do opakowania dołączona jest plastikowa szpatułka, którą doskonale się go miesza, a także nakłada.

Peeling jest gruboziarnisty doskonale radzi sobie z usuwaniem martwego naskórka.

Zawiera olejki, które doskonale nawilżają. Na skórze pozostaje warstwa, która po dłuższej chwili całkowicie się wchłania. Moja skóra nie należy do suchych i w moim przypadku nakładanie dodatkowych „nawilżaczy” nie jest potrzebne.

Zapach ma mentolowy, kojarzy mi się z maścią rozgrzewającą. Na skórze pozostaje jakiś czas doskonale orzeźwiając.

W jego składzie nie znajdziemy parabenów, barwników, wazeliny, za to znajdziemy aloes, sól z morza Martwego, różne olejki. Taki skład jest bezpieczny dla naszej skóry, peeling nie powoduje żadnych reakcji alergicznych.

Jest łatwy w użyciu. Nie odpada od skóry, nie spływa po dłoniach, nie trzeba się wyginać, aby go używać.

Moim zdaniem peeling jest rewelacyjny, doskonale spełnia swoje zadanie, dodatkowo nawilża i jest wydajny. Zdecydowanie polecam.


Zalety:
·      Gruboziarnisty.
·      Wydajny.
·      Skutecznie złuszcza martwy naskórek.
·      Duże, wygodne opakowanie.
·      Przyjemny, miętowy zapach.
·      Nie odpada z skóry.


Wady:
BRAK


Moja ocena – 10\10

Serdecznie zapraszam na stronę Equilibra oraz na FB.


Modelujący peeling do ciała znajdziecie TU.

14 komentarzy:

  1. Cos dla mnie :) uwielbiam peelingi ale z wiekiem moja skóra potrzebuje nawilżaczy jak nie codziennie to przynajmniej raz w tygodniu :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam peelengi ten jest kuszący i w dodatku nawilża to w sam raz dla mojej suchej skóry

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie jestem za zapachem tego typu ale wazne by dzialal ewelina tkacz

    OdpowiedzUsuń
  4. nawiżenie to podstawa, ale ja za tym zapachem to nie bardzo jestem

    OdpowiedzUsuń
  5. peeling gruboziarnisty zapewne jest idealny do likwidacji grubego martwego naskórka, z ciekawością przyjrze się bliżej temu produktowi :)

    OdpowiedzUsuń
  6. panie po takiej opinii chętnie go wypróbują

    OdpowiedzUsuń
  7. Peelingi to konieczność w moim domowym rytuale Spa.

    OdpowiedzUsuń
  8. Miętowy zapach peelingu ? Jeszcze z niego nie korzystałam a kusi mnie do przetestowania :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Fajne, ze bez barwników, brzmi super, podoba mi się

    OdpowiedzUsuń