poniedziałek, 21 sierpnia 2017

Zdrovit Skarpetki złuszczające PARASOFTIN - OPINIA

Zapraszam na opinię o skarpetkach złuszczających PARASOFTIN, jakie otrzymałam od Zdrovit.







Skarpetki są łatwe w użyciu. Nie zsuwają się z nóg (nałożyłam na nie normalne skarpetki dodatkowo), płyn nie wylewa się. Podczas gdy mamy je na nogach bez problemu można wykonywać jakieś czynności np. prasować J.

Po aplikacji nie mamy uczucia pieczenia, szczypania, ściągnięcia skóry, co według mnie jest dużym plusem. Płyn, jaki pozostaje na stopach łatwo usunąć.

Efekt, jaki dają skarpetki jest naprawdę wspaniały. Po około 5 dniach martwy naskórek zaczął odchodzić i zachodził około 4 dni z różną intensywnością. Wszystko odbyło się całkowicie bezboleśnie. Po tym czasie skóra na nogach stała się miękka i delikatna, bez szorstkich, niemiłych w dotyku miejsc.

Producent pisze, że zapobiega ponownemu narastaniu naskórka i specjalnie czekałam z opinią. Twarda, szorstka skóra narasta bardzo wolno i jest zdecydowanie mniej twarda i szorstka niż mam zazwyczaj.

Zapach ma bardzo przyjemny, średnio intensywny.

Osobiście jestem bardzo zadowolona i zdecydowanie sięgnę po skarpetki ponownie za jakiś czas, tym bardziej, że cena bardzo mi odpowiada J. Wam oczywiście polecam.


Zalety:
·      Łatwe w użyciu.
·      Wspaniały i długotrwały efekt.
·      Nie trzeba leżeć, gdy są na stopach.
·      Nie uczulają.
·      Przyjemny zapach.
·      Zapobiega ponownemu narastaniu naskórka.

Wady:
BRAK


Moja ocena – 10\10


Serdecznie zapraszam na stronę Zdrovit oraz na FB.



17 komentarzy:

  1. Tyle o nich słyszałam ale nigdy nie stosowałam. Teraz chyba juz musze spróbować

    OdpowiedzUsuń
  2. Jeszcze nie miałam okazji spróbować teraz jestem przekonana do kupna .

    OdpowiedzUsuń
  3. myśłalm nad tym zeby kupic takie skarpetki złuszczające ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tych nie polecam. Uzylam nr ponad tydzien temu od tygodnia i ta twarda i zdrowa skora zeszla praktycznie stopy sa bardzo wrażliwe bo bez skóry i wygladaja okropnie. Testiwalam Lirene kosztuja wiecej ale efekt jest lepszy i nie wstyd chodzic bez skarpetek teraz inaczej sie nie da bo wszedzie skóre zostawiam i boli

      Usuń
    2. a może za długo trzymane lub uczulenie na jakiś składnik? u mnie nic takiego się nie stało

      Usuń
  4. używałam takich skarpetek tylko innej marki i średnio jestem zadowolona bo po pierwsze skóra schodziła dość długo i nie za ładnie to wyglądało a do tego była bardzo wrażliwa wtedy, a po drugie efekt był bardzo krótkotrwały. Może te są lepsze i może kiedyś spróbuję ponownie, na razie mam wstręt do tego typu rzeczy tylko.

    OdpowiedzUsuń
  5. Miałam identyczne,rewelacja,ale przyznam że ja musze troszkę czesciej takich skarpetek stosować....

    OdpowiedzUsuń
  6. Jeszcze nie uzywalam takich. Przydały by sie

    OdpowiedzUsuń
  7. nie znam, nie stosuję panie pewnie więcej mają do powiedzenia na ich temat

    OdpowiedzUsuń
  8. bardzo fajne , muszę takie zakupić.

    OdpowiedzUsuń
  9. Miałam podobne.Efekt gładkich stóp nawet dość długo się utrzymywał.

    OdpowiedzUsuń
  10. Żeby zachęcić żonę do prasowania, skłonny byłbym je kupić :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Fajne, ale ja kupilabym 2 sztuki byi maz mi pomógł :-)

    OdpowiedzUsuń
  12. A w czasie złuszczania czyli przez te 5-7 dni to nóg się nie myje?

    OdpowiedzUsuń