środa, 23 sierpnia 2017

Splat Care Pasta do zębów BIOMED PROPOLINE - OPINIA

Zapraszam na opinię o paście do zębów BIOMED PROPOLINE, jaką otrzymałam od firmy Splat Care.



Problem z krwawiącymi zębami jest mi dobrze znany (niestety). Do tej pory używałam wielu past, które owszem działały, ale u mnie wywoływały odruch wymiotny, a te o dobrym smaku nic nie pomagały. Właśnie znalazłam pastę, która mi w 100% odpowiada.

Jej zadaniem jest nie tylko oczyszczanie, ale również hamowanie krwawienia dziąseł, a także zapobieganie stanom zapalnym. W moim przypadku pomogła doskonale, po miesięcznym stosowaniu dziąsła praktycznie nie krwawią podczas mycia (sporadycznie, gdy bardzo mocno docisnę szczoteczkę). Dla mnie wspaniały efekt.

Smak pasta ma delikatny, miętowy. Dla mnie rewelacyjny, w ustach pozostaje jakiś czas dając uczucie świeżości.

Zapach ma miętowy, delikatny z lekką nutą jakby miodową.

Pasta 99% naturalnych składników, nie zawiera SLS/SLES, parabenów, fluoru, syntetycznych aromatyzatorów i barwników. To wszystko sprawia, że mogą jej używać również dzieci powyżej 6 roku życia.

Według mnie jest to najlepsza pasta dla osób walczących z problemami krwawiących dziąseł, a używałam ich naprawdę sporo. Zdecydowanie polecam.



Zalety:
·      Pomaga, gdy walczymy z krwawiącymi dziąsłami.
·      Miętowy smak.
·      99% naturalnych składników.
·      Nie zawiera SLS/SLES, parabenów, fluoru, syntetycznych aromatyzatorów i barwników.
·      Przyjemny zapach.



Wady:
BRAK



Moja ocena – 10\10



Serdecznie zapraszam na stronę Splat Care.

16 komentarzy:

  1. Bardzo ciekawa pasta na krawiace dziąsła

    OdpowiedzUsuń
  2. O widzisz kuzynce polece bo tez ma problem z krwawiacymi dziasłami

    OdpowiedzUsuń
  3. To cos dla mnie i moich zabkow ewelina tkacz

    OdpowiedzUsuń
  4. dokładnie mam to samo z tym że u mnie mam wrażliwe dziąsła dobre pasty nawet jak sa skuteczne i amakuja są drogie a te z niższej cenowo półki mają róznie albo działają ale smakuja okropnie. Nasteponym razem bedę wiedziała jaka spróbowac

    OdpowiedzUsuń
  5. na opakowaniu plaster miodu więc w składzie chyba też coś ma, stąd pewnie jej lekko miodowy smaczek ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Dobrze wiedzieć, tez mam problem z dziaslami

    OdpowiedzUsuń
  7. Pierwszy raz spotykam się z taką pastą.Miętowy ale delikatnie i pomagająca przy wrażliwych ząbkach :)

    OdpowiedzUsuń
  8. idealna chyba na moje zęby,również mam problem z krwawieniem dziąseł :/

    OdpowiedzUsuń
  9. przydatna opinia pasta do zębów każdemu potrzebna

    OdpowiedzUsuń
  10. Dobrze zapowiadająca się pasta dla wrażliwych zębów.

    OdpowiedzUsuń
  11. Fajna pasta i najwazniejsze ze wreszcie nie masz odruchu wymiotnego

    OdpowiedzUsuń