niedziela, 20 sierpnia 2017

Equilibra Arganowe chusteczki do demakijażu twarzy i oczu - OPINIA

Zapraszam na opinię o arganowych chusteczkach do demakijażu twarzy i oczu, jakie otrzymałam od Equilibra.





W wygodnym opakowaniu z plastikowym zamknięciem znajdziemy 25 sztuk chusteczek. Opakowanie nie duże, wygodne w użyciu. Plastikowe zamknięcie nie zacina się, nie odkleja.

Jedna chusteczka ma wymiar 15cmx20cm, według mnie wielkość idealna. Wygodnie się ich używa, nie trzeba kilkunastu by zmyć makijaż.

Rewelacyjnie spełniają swoje zadanie, czyli zmywają makijaż. Nie trzeba dociskać, trzeć, wielokrotnie przecierać tego samego miejsca, aby całkowicie się pozbyć makijażu.

Nie pozostawiają na twarzy tłustej, lepkiej warstwy, co dla mnie jest ogromną zaletą. Po użyciu skóra na twarzy staje się miękka i delikatna, bardzo miła w dotyku, a przy tym doskonale oczyszczona.

Zapach mają średnio intensywny, na skórze praktycznie niewyczuwalny. Mnie przypadł do gustu.

Chusteczki nie rozrywają się podczas użycia. Nie ma problemu z wyjęciem jednej sztuki.

Są idealnie nawilżone, czyli nie ociekają, ale również nie są suche.

Nie powodują uczulenia, oczy nie pieką, nie szczypią.

Moim zdaniem są to jedne z lepszych chusteczek do demakijażu i zdecydowanie je polecam.


Zalety:
·      Wygodne opakowanie.
·      Idealnie nawilżone.
·      Nie uczulają.
·      Skutecznie usuwają makijaż.
·      Nie rozrywają się.
·      Przyjemny zapach.


Wady:
BRAK


Moja ocena – 10\10


Serdecznie zapraszam na stronę Equilibra oraz na FB.




Arganowe chusteczki do demakijażu twarzy i oczu znajdziecie TU.

17 komentarzy:

  1. Przyznaje się rzadko uzywam chusteczek wole żele i pyny micelarne ale sa takie przypadki kiedy musze miec np wakacje gdsie trzeba miec minimum i wesel np a niestety nie każde sa dobre , teraz eim co wypróbowac następnym razem

    OdpowiedzUsuń
  2. Tez malo używam chusteczek ale moze ora to zmienic Ewelina tkacz

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja nie czesto sie maluje to nie uzywam ale maja bardzo fajne otwarcie plastikowe czego brakuje w naszych nawilzonych dla dzieci

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie miałam okazji jeszcze spróbować więc bym się skusiła

    OdpowiedzUsuń
  5. lubię takie chusteczki do demakijażu choć zazwyczaj używam tych dziecięcych

    OdpowiedzUsuń
  6. A ja jestem ciekawa ilu chusteczek trzeba do jednorazowego demakijażu twarzy i oczu.

    OdpowiedzUsuń
  7. Musza być bardzo delikatne jak nie uczulają,czyi więcej naturalnych składników,fajnie.Dotychczas stosowałam płyny,ale chetnie wypróbuję tego cuda :)

    OdpowiedzUsuń
  8. najważniejsze to wygodne opakowanie i że się nie rozrywają ;-)

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie miałam okazji jeszcze spróbować

    OdpowiedzUsuń
  10. Chętnie przetestuje.kiedyś kupilam na wyjazd jakieś inne i były okropne, trzeba było bardzo trzech, zeby cos zmyć.

    OdpowiedzUsuń
  11. Prawie takich nie używam.Duży jednak plus,że są skuteczne i wygodne na podróż :)

    OdpowiedzUsuń
  12. kolejny produkt do przetestowania przez panie

    OdpowiedzUsuń
  13. przyznam nie słyszałam o takich

    OdpowiedzUsuń
  14. Kocham kosmetyki z olejkiem arganowym.Chusteczki chętnie wypróbuję.

    OdpowiedzUsuń
  15. Małe i praktyczne chusteczki.

    OdpowiedzUsuń
  16. Lubię takie praktyczne małe opakowania :-)

    OdpowiedzUsuń
  17. lubię takie małe opakowania :)))

    OdpowiedzUsuń