piątek, 7 lipca 2017

Anna Głowacka Mariza-kosmetyki Peeling do stóp wygładzającym Mariza - OPINIA

Zapraszam na opinię o peelingu do stóp wygładzającym Mariza, jaki otrzymałam od Anna Głowacka Mariza-kosmetyki.



Peeling mieści się w wygodnej, plastikowej tubce z możliwością postawienia na zakrętce. Nie ma problemu z jego wydobyciem nawet, gdy się kończy.

Znajdziemy w nim drobinki naturalnego pumeksu, dzięki którym rewelacyjnie działa. Doskonale radzi sobie z usuwaniem martwego naskórka. Przy regularnym stosowaniu skóra na stopach staje się miękka, wszelkie szorstkości znikają.

Kolejną zaletą jest jego działanie antybakteryjnie oraz przeciwgrzybicznie. Po około 3 tygodniach widać zdecydowanie mniejszą potliwość stóp, nawet u mężczyzny pracującego cały dzień na budowie (tak niektórzy używają czegoś po za pianką do golenia, dezodorantem i perfumami).

Peeling ma przyjemną, dość gęstą konsystencję. Dobrze się go używa. Nie powoduje nieprzyjemnego uczucia podczas używania (gruboziarniste niekiedy są ostre i sprawiają ból).

Zapach ma bardzo przyjemny, kremowo lawendowy (dokładnie takie mam skojarzenie z nim). Na skórze można go wyczuć jeszcze dłuższy czas po użyciu.

Jest wydajny, wystarczy niewielka ilość by doskonale spełnił swoje zadanie.

Osobiście jestem bardzo zadowolona z peelingu. Uważam, że posiada same zalety i zdecydowanie polecam.


Zalety:
·      Doskonale radzi sobie z złuszczaniem martwego naskórka.
·      Wydajny.
·      Przyjemny zapach.
·      Działa antybakteryjnie oraz przeciwgrzybicznie.
·      Wygodne opakowanie.




Wady:
BRAK



Moja ocena – 10\10


Serdecznie zapraszam na stronę Anna Głowacka Mariza-kosmetyki.

8 komentarzy:

  1. cos dla mnie przydalo by mi się bo niestety mam pocące sie nogi nie tylko faceci maja problem :P

    OdpowiedzUsuń
  2. Z pewnoscia przydal by sie w moim domu ewelina tkacz

    OdpowiedzUsuń
  3. Same zLety,cos dla mnie zwlaszcza po tylu godzinach w pracy.Antybakteryjny,idealny na spocone nogo,jednym slowem super.

    OdpowiedzUsuń
  4. Jest na prawdę świetny i niedoceniony ... szkoda, że ludzie boją się ryzykować i wypróbować czegoś nowego :)

    OdpowiedzUsuń
  5. antyalergiczny i przeciwgrzybiczny to jest to

    OdpowiedzUsuń