piątek, 12 maja 2017

Equilibra NAWILŻAJĄCA ODŻYWKA ALOESOWA - OPINIA

Zapraszam na opinię o nawilżającej odżywce aloesowej, jaką otrzymałam od Equilibra.



Odżywka mieści się w wygodnej tubce stawianej na zakrętce. Zamykana metodą „klik”, wygodna w użyciu.

Konsystencje ma gęstą, dzięki temu łatwo się aplikuje, nie spływa z włosów. Jest bardzo wydajna.

Zapach ma śliczny. Ja czuję w nim kwiaty z lekką nutą aloesową.

Ponieważ jak pisałam nie raz moje włosy są przetłuszczające, odżywka zdecydowanie się do nich nie nadaje. Testowała ją osoba mająca włosy cienkie, suche, mocno plączące się. Używa jej od miesiąca i jest bardzo zadowolona z efektów. Maseczka doskonale nawilża włosy jednocześnie nie obciążając ich. Włosy po użyciu są miękkie, delikatne i bardzo łatwo je rozczesać. Nie puszą się nie elektryzują.

Osoba testująca uważa, że odżywka jest rewelacyjna i zdecydowanie poleca.

Zalety:
·      Wygodne, praktyczne opakowanie.
·      Śliczny zapach.
·      Nawilża.
·      Nadaje włosom miękkości i delikatności.
·      Wydajna.
·      Włosy doskonale się rozczesują.




Wady:
BRAK



Moja ocena – 10\10


Serdecznie zapraszam na stronę Equilibra oraz na FB.


Nawilżająca odżywkę aloesową znajdziecie TU.

18 komentarzy:

  1. dobra odżywka to podstawa ja ostatnio zastanaiam sie jaka kupic by córci dać ma strasznie plączące sie włoski a do twego cienizna z nich

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie lubie odzywek ale ta wydaje cie fajna

    OdpowiedzUsuń
  3. O świetnie ze nadaje sie do przetuszczajacych wlosow wiele dobrego slyszalam o aloesie ewelina tkacz

    OdpowiedzUsuń
  4. Odżywka wydajna chyba się skuszę by ją wypróbować Jeszcze takiej z aloesem nie miałam

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja mam bzika na punkcie wszystkiego co ma w sobie aloes ... także nie omieszkam i ich wypróbować :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajna odżywka, ciekawa jestem zapachy :-)

    OdpowiedzUsuń
  7. słyszałam że zdrowa taka odżywka ;-)

    OdpowiedzUsuń
  8. ale cudo :))) warto wypróbować :))

    OdpowiedzUsuń
  9. nie przepadam za odżywkami do włosów no chyba że w piance i ta również nie dla moich włosów

    OdpowiedzUsuń
  10. ta marka była juz nie raz na blogu panie mają co kolejnego testować

    OdpowiedzUsuń
  11. Aloes uwielbiam,jest doskonały pod każdym względem,ta odżywka musi ładnie pachnieć i nadaje zapewne smaych znakomitości włosom :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ciekawy produkt do włosów.

    OdpowiedzUsuń
  13. bardzo ciekawa jest ta odżywka

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo lubię aloes w kosmetykach niestety moje włosy również się przetłuszczają więc nie dla mnie odżywka :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Odżywka to u mnie mus na przesuszone po ciągłym prostowaniu włosy.

    OdpowiedzUsuń