środa, 15 marca 2017

Monika Kukczynska - TanDe Pasta do zębów Prodental Junior - OPINIA

Zapraszam na opinię o paście do zębów Prodental Junior firmy TianDe.




Pasta przeznaczona jest dla dzieci od 6 roku życia. Można jej używać zarówno do ząbków mlecznych, jak i do stałych.

Nie zawiera fluoru i parabenów, co sprawia, że nawet, gdy dziecko przez przypadek (lub specjalnie) połknie nic się nie stanie.

Smak ma jabłkowy, co w przypadku Amelki, która pasty używa jest ogromną zaletą. Jest bardzo łagodny.

Pasta dobrze radzi sobie z czyszczeniem ząbków, po umyciu nie znajdziemy na nich osadu.

Producent zapewnia skuteczne działanie przeciwpróchnicze, co do tego się nie wypowiem. Zbyt krótko pasta jest używana bym mogła to zauważyć J.

Pastę uważam, za bardzo dobrą. Dziecko myje nią ząbki z ochotą, a to bardzo ważne J. Polecam.


Zalety:
·      Jabłkowy smak.
·      Doskonale czyści ząbki.
·      Nie zawiera parabenów.





Wady:
BRAK



Moja ocena – 10\10



Serdecznie zapraszam na stronę TianDe Eng/Pl - Bedford  oraz na profil Pani Moniki Kukczynskiej która zajmuje się sprzedażą kosmetyków Tiande.

21 komentarzy:

  1. Moj syn juz by ja zjadał ha ha ha

    OdpowiedzUsuń
  2. Dobrze wiedziec moja jescze za mała ale za rok może sie skuszę :) choc wtedy trzeba będzie miec dwie pasty bo młodszy 3 dopiero ma

    OdpowiedzUsuń
  3. Pasta smakowa to zaleta mój skarb jeszcze poczeka sobie na nią

    OdpowiedzUsuń
  4. pasta o smaku jabłkowym to i dziecko ma chęci myć z przyjemnością ząbki

    OdpowiedzUsuń
  5. Jabłkowym ? wow aż mnie zaciekawiło ... fajnie wiedzieć o takich nowościach ... zapiszę :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajna pasta i ciekawy smak :-) to mamy dopełnienie ostatnio prezentowanej szczoteczki

    OdpowiedzUsuń
  7. O fajny ma smak super ze z ochota myje zabki

    OdpowiedzUsuń
  8. Pasta o fajnym smaku.Zachęci dzieci do systematycznego mycia ząbków.

    OdpowiedzUsuń
  9. MOJA CORCIA PEWNIE BY ZAJADALA

    OdpowiedzUsuń
  10. smak jabłkowy,przyznam że chyba sama skusiłabym się na taką pastę:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Dużo się teraz mówi że fluor szkodzi ale z tego co zauważyłam to w każdej paście dla dzieci jest - a tu proszę nie ma. Myślę, że smak jabłkowy przypadłby do gustu mojej Ali.

    OdpowiedzUsuń
  12. O smaku jabłkowym jeszcze nie widziałam,bardzo dobry skład.Jeszcze nie dla moich smyków jednak wiem komu polecić :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Nie spotkalsm tej pasty izabela lesniewska

    OdpowiedzUsuń
  14. Pasta jabłkowa dla dzieci- pewnie zachęci do mycia ząbków

    OdpowiedzUsuń
  15. ciekawa, aczkolwiek my na etapie elmex obecnie

    OdpowiedzUsuń
  16. fajna grafik na tubce i ten zachęcający smak

    OdpowiedzUsuń
  17. Fajna pasta. Na pewno smak zachęcający dziecko do mycia. Mój synek starszy w czerwcu kończy 6 lat. To jeszcze trochę i kupię taką dla niego.

    OdpowiedzUsuń
  18. Mój syn zjada pastę (o ile w ogóle chce iść myć zęby, bo uparty jest niczym jego dziadek;p i ust nie otworzy jak nie chce) Ale taa jabłuszkowa pasta by chyba go przekupiła. Podoba mi sie ten produkt i chętnie bym go spróbowała

    OdpowiedzUsuń