niedziela, 19 marca 2017

Aqua Pi Cosmetics Płyn multifunkcyjny kojący dotyk - OPINIA

Zapraszam na opinię o płynie multifunkcyjnym kojący dotyk, jaki otrzymałam od Aqua Pi Cosmetics.




Płyn przeznaczony jest do cery wrażliwej, delikatnej i naczynkowej, a ponieważ moja jest zupełnie inna testowaniem zajęła się mama.

 Zapach ma bardzo przyjemny, kwiatowy. Jest dość delikatny, ale wyczuwalny, również na skórze chwilę po aplikacji.

Mama używa go głównie do demakijażu. Doskonale zdaje egzamin. Usuwa makijaż całkowicie, bez konieczności tarcia czy wielokrotnego przecierania twarzy. Dodatkowo nie ma konieczności dodatkowego używania toniku czy kremu na noc, co mama uważa za wspaniałą oszczędność czasu.

Na skórze pozostaje delikatna warstwa, która według mamy wcale nie jest przeszkadzająca. Po 1,5 używania jej skóra jest zdecydowanie w lepszej kondycji.

Płyn jest bardzo wydajny. Do testów otrzymałam 70ml, które starczyły mamie na aż 1,5 miesiąca, co uważa za bardzo długi czas.

Jest bardzo delikatny dla skóry. Nie powoduje uczucia szczypania, pieczenia czy ściągnięcia skóry po użyciu.

 Opakowanie to plastikowa buteleczka z dość ładną grafiką i zamknięciem typu klik. Jest praktyczna i wygodna w użyciu.

Mama stwierdziła, że do jej cery jest idealny i zdecydowanie poleca.


Zalety:
·      Doskonale nadaje się do usuwania makijażu.
·      Nawilża.
·      Pielęgnuje.
·      Nie uczula.
·      Wydany.
·      Wygodne opakowanie.
·      Delikatny, kwiatowy zapach.



Wady:
BRAK


Moja ocena – 10\10



Serdecznie zapraszam na stronę Aqua Pi Cosmetics oraz na FB.

21 komentarzy:

  1. Mała pojemność a tak wydajny. Super :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Brzmi ciekawie ale nie dla mnie

    OdpowiedzUsuń
  3. najlepszym plusem to jest to że nie uczula jak niektóre

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie dla mnie ale wydaje się byc dobry

    OdpowiedzUsuń
  5. CIEKAWY MUSZE POLECIC ZNAJOMYM

    OdpowiedzUsuń
  6. Warto wypróbowac ja uwielbiam płyny do demakijaży co działaja za 1 razem nie trzeba sie męczyć :) niestety cięzko o dobry

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo ciekawie opisany, ale ja nie znam

    OdpowiedzUsuń
  8. Do demakijażu używam płynu miceralnego.Może i ten się u mnie sprawdzi.

    OdpowiedzUsuń
  9. Dosc ciekawy i wydajny przy tym ewelina tkacz

    OdpowiedzUsuń
  10. Mam cerę tłustą to chyba nie dla mnie. :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Zapisuję ... przyda się :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Nie dla mojej cery,ale dla innych pewnie będzie super.

    OdpowiedzUsuń
  13. Cerę mam tłustą a nawet czasem mieszaną,także chyba nie byłby dobrym rozwiązaniem na moje defekty,ale plus za łagodny zapach,poręczne opakowanie i brak środków uczulających :)

    OdpowiedzUsuń
  14. pod wrażliwą cerę mogłabym się podciągnąć ale naczynkowa to już nie jest ale myślę, że do usuwania makijażu i dla mnie byłby ok

    OdpowiedzUsuń
  15. bardzo fajny i duży plus że wydajny

    OdpowiedzUsuń
  16. muszą panie same się przekonać czy płyn jest dobry

    OdpowiedzUsuń
  17. Brzmi ciekawie. Warty wypróbowania samemu na sobie z całą pewnością.

    OdpowiedzUsuń
  18. osmety idealny dla mnie, musze go mieć

    OdpowiedzUsuń
  19. Ja obecnie używa wody termalnej z Vichy ale pani produkt tez ciekawie sie zapowiada

    OdpowiedzUsuń