piątek, 3 lutego 2017

V.Laboratories Odżywka do włosów Kozie mleko - OPINIA

Zapraszam na opinię o odżywce do włosów kozie mleko, jaką otrzymałam od V. Laboratories.





Odżywka mieści się w tubie stawianej na zakrętce. Osobiście bardzo lubię takie rozwiązania, ponieważ nie ma problemu z wydobyciem jej do końca. Zamknięcie typu klik, bez problemu można otworzyć jedną dłonią.

Konsystencję ma odpowiednią, czyli nie mam problemu z aplikacją maseczki (nie jest za gęsta), a jednocześnie nie spływa z włosów.

Zapach mi się bardzo podoba. Dość intensywny, przyjemny, na włosach pozostaje jeszcze chwilę po użyciu.

Nadaje włosom miękkości i delikatności, bardzo łatwo się rozczesują. Nie obciąża włosów (sprawdzane nie na moich a na włosach grubych, z tendencją do przesuszania się). Doskonale nawilża, pielęgnuje, a przy regularnym stosowaniu poprawia ich kondycję.

Osoba testująca odżywkę bardzo polubiła, do włosów grubych, z tendencją do przesuszania się jest idealna. Polecam.




Zalety:
·      Wygodne opakowanie.
·      Przyjemny zapach.
·      Nawilża.
·      Pielęgnuje.
·      Nie obciąża.
·      Odpowiednia konsystencja.
·      Nadaje włosom miękkość i delikatność.
·      Włosy łatwo się rozczesują.




Wady:
BRAK




Moja ocena – 10\10


Serdecznie zapraszam na stronę V. Laboratories oraz na FB.

22 komentarze:

  1. Izabela Bathke3 lutego 2017 13:32

    Kozie mleko jest rewelacyjne I ma wiele zastosowań. Musze spróbować

    OdpowiedzUsuń
  2. jest super choc moje nie należą do wysuszonych a do przetłuszczających sie jednak na końce idealna. I duży plus za to że "twardo" trzyma sie włosów można np się zając goleniem ng pod prysznicem i nie ma potrzeby martwienia sie że spłynie na oczy :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Będę musiała też spróbować

    OdpowiedzUsuń
  4. O fajnie ze da sie ja postawic

    OdpowiedzUsuń
  5. wygodne opakowanie to świetna sprawa,

    OdpowiedzUsuń
  6. Mam tą odżywkę i mogę potwierdzić JEST ŚWIETNA , działa a do tego nie odciąża włosów

    OdpowiedzUsuń
  7. Stanisław Marek

    Wiedziałem że powstaje masa kosmetyków z dodatkiem koziego mleka ale odżywkę widzę pierwszy raz

    OdpowiedzUsuń
  8. O coś da mnie :) nie miałam okazji tej z koziego mleka jeszcze wypróbować :)

    OdpowiedzUsuń
  9. fajna ta seria z kozim mlekiem, moje włosy są niestety nie przesuszone a przetłuszczające się ale chętnie i ja wypróbuję

    OdpowiedzUsuń
  10. O, tej odżywki jeszcze nie miałam. Muszę wypróbować.

    OdpowiedzUsuń
  11. Zależy mi na tym aby nie obciążała włosów przy moich przetłuszczających się.

    OdpowiedzUsuń
  12. Lubie testować nowe odżywki i maski ... zaciekawiłaś mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ciekawa odżywka / maska. Cos dla moich włosów

    OdpowiedzUsuń
  14. Kozie mleko,uwielbiałam krem nie wiem jak z odżywką,pierwszy raz o niej usłyszałam,a raczej przeczytałam :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Nie miałam okazji używać jeszcze żadnych kosmetyków z kozim mlekiem :)

    OdpowiedzUsuń
  16. super, kusząca. Muszę kupić, niestety mam puszyste włosy i z tym rozczesywaniem jest różnie hehe

    OdpowiedzUsuń
  17. każda pani musi się z tą odżywką zapoznać

    OdpowiedzUsuń
  18. Ta odzywka to coś dla mnie. Chyba czas wypróbować

    OdpowiedzUsuń
  19. To coś dla mnie mam dość przesuszone włosy.

    OdpowiedzUsuń
  20. niestety nie dla mnie taka odżywka, ale brzmi bardzo ciekawie

    OdpowiedzUsuń