czwartek, 5 stycznia 2017

V.Laboratories Odżywczy krem od ciała Kozie mleko tubka - OPINIA

Zapraszam na opinię o odżywczym kremie do ciała Kozie mleko, jaki otrzymałam V. Laboratories.



Krem ma gęstą konsystencję i co było dla mnie dość dużym zaskoczeniem bardzo łatwo się rozprowadza, szybko wchłania i jest bardzo wydajny.

Zapach ma dość intensywny, kwiatowy, na skórze pozostaje dość długo. Mnie się on podoba, jednak osobom nielubiącym intensywnych zapachów nie przypadnie do gustu.

Doskonale zdaje egzamin po goleniu, łagodzi podrażnienia, nawilża, odżywia, pielęgnuje. Nadaje skórze miękkości i delikatności.

Osobiście krem bardzo polubiłam i polecam.


Zalety:
·      Łatwa aplikacja.
·      Wydajny.
·      Szybko się wchłania.
·      Przyjemny zapach.
·      Nawilża.
·      Łagodzi podrażnienia.
·      Odżywia.



Wady:
BRAK

Moja ocena – 10\10



Serdecznie zapraszam na stronę V. Laboratories oraz na FB.

25 komentarzy:

  1. :) miałam jest super :) pachnie ładnie szybko i łatwo się aplikuje a skóra jest gładka i nawilzona i córcia tez lubiła mówiła na niego kremi z kózką

    OdpowiedzUsuń
  2. A ja,lubię kremy zapachowe co czuć przez kilka godzin :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. ja też lubię jak krem pachnie

    OdpowiedzUsuń
  4. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  5. każdej pani przyda się ten krem

    OdpowiedzUsuń
  6. Nigdy nie używałam kremu z kozim mlekiem :)

    OdpowiedzUsuń
  7. jeśli łagodzi podrażnienia po goleniu to ekstra :)

    OdpowiedzUsuń
  8. jest wiele kosmetyków z kozim mlekiem ale zapachowe to woooww to nowość :))) fajny ten krem :))

    OdpowiedzUsuń
  9. lubię zapachy kwiatowe jeśłi chodzi o kremy ;-)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ta seria jest bardzo fajna. Ja na razie miałam tylko krem do rąk tej firmy z kozim mlekiem. I byl super. Do ciała takiego nie miałam jeszcze. Z pewnością kupię.Bo warto.

    OdpowiedzUsuń
  11. jakieś mam dziwne wrażenie, że tą opinię już czytałam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
    2. Dobrze myślisz,kiedyś już była oponia o kremie z koziego mleka tylko innej firmy :-)

      Usuń
  12. Firmy nie kojarzę ale ciekawa jestem konsystencji,zapachu i działania tego kosmetyku :-)

    OdpowiedzUsuń
  13. Warto wypróbować lubię zapachowe kremy

    OdpowiedzUsuń
  14. Zaciekawiłaś mnie bardzo o kosmetykach z koziego mleka już czytaliśmy :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Stanisław Marek

    Same plusy . Kosmetyki na bazie koziego mleka są świetne

    OdpowiedzUsuń
  16. Izabela Bathke1 lutego 2017 14:44

    Ponoć Kozie mleko jest super I jego własciwosci

    OdpowiedzUsuń
  17. Uwielbiam kosmetyki pielęgnujące.

    OdpowiedzUsuń
  18. Uwielbiam wszystkie kosmetyki z dodatkiem koziego mleka . Z chęcią bym go wypróbowała

    OdpowiedzUsuń