środa, 18 stycznia 2017

Mamas Żel do higieny intymnej - OPINIA

Zapraszam na opinię o żelu do higieny intymnej, jaki otrzymałam od firmy Mama's.





Żel należy do serii kosmetyków dla kobiet w ciąży i po porodzie. Zapewnię wiecie nie należę do nich i zdecydowanie stwierdzam, że nadaje się doskonale również dla kobiet jak ja – dawno mających ciąże za sobą. W jego składzie kwas mlekowy, alantoinę, mocznik, ekstrakt z rumianku oraz korzenia piwonii dzięki temu jest bardzo delikatny, działa przeciwzapalnie i łagodzi podrażnienia.

Mieści się w smukłej butelce z pompką. Jest wygodna w użyciu i nie zajmuje dużo miejsca półce.

Konsystencję ma dość gęstą, dobrze się pieni. Nie powoduje szczypania, pieczenia. Nie podrażnia, nie uczula, a wręcz przeciwnie, jeśli posiadamy jakieś podrażnienia pomaga nam sobie z nimi poradzić.

Zapach ma bardzo delikatny, przyjemny.

Moim zdaniem jest bardzo dobry i nadaje się dla każdej kobiety. Polecam.



Zalety:
·      Wygodne opakowanie.
·      Dość gęsta konsystencja.
·      Wydajny.
·      Dla każdej kobiety.
·      Łagodzi podrażnienia.
·      Nie powoduje szczypania, pieczenia.
·      Delikatny zapach.



Wady:
BRAK



Moja ocena – 10\10



Serdecznie zapraszam na stronę Mamas oraz na FB.

Żel do higieny intymnej znajdziecie TU.

22 komentarze:

  1. Cbetnie go przetestuje jako ciezarna

    OdpowiedzUsuń
  2. Oj nie tylko w ciąży są problemy natury intymnej często dokuczają nam podraznienia itp więc dobry płyn to podstawa zwłaszcza po 30-ce :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajnie, że łagodzi podrażnienia. Pewnie dzięki temu rany po porodowe szybciej się goją.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja używam tylko jednego sprawdzonego i jakoś akurat do tych spraw podchodzę niechętnie żeby testować nowe ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Stanisław Marek

    Podsunę recenzję żonie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ciekawy płyn. Podsune nazwe szwagierce bo niedawno urodziła i przyjaciółce, która ma brzuszku maluszka

    OdpowiedzUsuń
  7. świetna buteleczka i rewelacyjna zawartość :)))

    OdpowiedzUsuń
  8. zatem panie muszą same przetestować

    OdpowiedzUsuń
  9. Fajny płyn. Takie są najlepsze, najdelikatniejsze. Nie miałam takiego. Na pewno wypróbuję na sobie.

    OdpowiedzUsuń
  10. Ciekawy produkt, moja żona przed porodem stosowała inny środek, a po porodzie taka wodę niebieską. Fajnie, że jest produkt taki,który będzie idealny dla kobiet w każdej sytuacji

    OdpowiedzUsuń
  11. jak kiedyś będe w ciązy to chętnie wypróbuje ;-)

    OdpowiedzUsuń
  12. Wygodna buteleczka,bardzo delikatny przyda się przetestować żel.

    OdpowiedzUsuń
  13. W ciąży i po porodzie stosowałam inny żel,tego typu jak ten każda z nas może używać :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Izabela Bathke1 lutego 2017 14:59

    Warto spróbować

    OdpowiedzUsuń
  15. Znam go dobrze i przyznać muszę, że mnie bardzo pomógł z podrażnioną skórą. Niestety okazało się, że mam uczulenie na wkładki i moja skóra była tak podrażniona, że gdyby nie Mama's płakałabym pewnie do dziś

    OdpowiedzUsuń
  16. Ciekawa recenzja warto po niego sięgnąć . W sklepach jest pełno płynów do higieny intymnej ale warto jest sprawdzać różne firmy by znaleźć taki który będzie nam pasował

    OdpowiedzUsuń
  17. Stanisław Marek

    Ciekawy produkt

    OdpowiedzUsuń