piątek, 20 stycznia 2017

Kneipp BIO-Olejek do ciała - OPINIA

Zapraszam na opinię o BIO – olejku do ciała, jaki otrzymałam od firmy Kneipp.



Według producenta olejek ma szerokie działanie:
Poprawia wygląd skóry w przypadku:
• blizn
• rozstępów (np. u kobiet ciężarnych)
• skóry dojrzałej
• skóry suchej, zniszczonej”

Nie byłam w stanie sprawdzić go pod każdym kątem, więc dostała go mama i babcia, czyli był używany do skóry suchej, dojrzałej przez osoby przed 50 urodzinami i po 90 urodzinach.

Mama ma skórę bardzo suchą, często kosmetyki ją uczulają, skóra pęka, po goleniu bardzo szczypie. Olejku używała przez dwa tygodnie, po czym zapytała mnie czy aby na pewno to jej skóra. Wszelkie suche miejsca zniknęły, dawniej można było po skórze „rysować” i to już godzinę po nawilżeniu, teraz nawet na drugi dzień się nie da. Nie szczypie, nie piecze nawet po mniej delikatnym goleniu „na szybko”, wcześniej nie było nawet mowy o takim. Wizualnie widać, że jest zdecydowanie w lepszym stanie (wcześniejsze pęknięcia czy łuszcząca się miejscami skóra wyglądała dość brzydko). Mama uważa, że do skóry bardzo suchej jest idealny.

Babcia jest osobą starszą, schorowaną, więc szukamy dla niej produktów, które będą nawilżać naprawdę długo, ponieważ w jej przypadku codzienne smarowanie nie wchodzi w grę. Nie posiada skóry bardzo suchej, jednak przy używaniu balsamu raz na tydzień robiła się nie miła, szorstka, jakby napięta. Olejku używała 3 razy w ciągu prawie trzech tygodni i zdecydowanie nawilża skórę na dużo dłużej niż balsam. Przez pierwsze dwa dni po użyciu skóra jest miła w dotyku, delikatna, miękka, później to pomału zanika, ale nie wraca poziom szorstkości, jaki był podczas używania balsamu.

Olejek mieści się w wygodnym, szklanym opakowaniu z nie za dużym otworem. Ani mama ani babcia nie miały problemu typu, że wylało się zdecydowanie więcej olejku niż chciały.

Zapach ma delikatny, przyjemny, na skórze utrzymuje się chwile po aplikacji. Porównałabym go do zapachu winogronu tylko mniej słodki J.

Na skórze pozostawia delikatną warstwę, ale zdecydowanie mniej tłustą niż znane mi olejki czy oliwki i nie jest ona lepka. Około 10 min po aplikacji całkowicie się wchłania.

Zarówno mama jak i babcia są bardzo zadowolone z efektów, jakie uzyskały dzięki stosowaniu olejku i polecają.


Zalety:
·      Szerokie działanie.
·      Wygodne opakowanie.
·      Całkowicie się wchłania po około 10 min.
·      Doskonale nawilża.
·      Nie pozostawia lepkiej warstwy.
·      Przyjemny, delikatny zapach.


Wady:
BRAK


Moja ocena – 10\10


Serdecznie zapraszam na stronę Kneipp oraz na FB.


BIO-Olejek do ciała znajdziecie TU.

23 komentarze:

  1. Fajny olejek. Czas do jutra by kupic na dzien babci i jest suchych nóg

    OdpowiedzUsuń
  2. Super trzeba kupic i samemu przetestowac

    OdpowiedzUsuń
  3. dokładnie jest super zwłąszcza po goleniu :) akurat nie mam suchej skóry a właściwie nie miałam nalezy sprostowac więc en olejek mnie ratuje zwłascza po gloeniu go uzywam bo raz natłuszcza dwa łagodzi 3 nie szczypie jak większość balsamów czy kremów

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajny olejek. Dobrze byłoby go przetestować na sobie.

    OdpowiedzUsuń
  5. Używałabym w 100% dla siebie na rozstępy.

    OdpowiedzUsuń
  6. Hmmm zapowiada się bardzo ciekawie ....

    OdpowiedzUsuń
  7. mi by się taki olejek przydał bo szczególnie zimą moja skóra jest bardzo przesuszona

    OdpowiedzUsuń
  8. mojej skórze także by sie przydał taki olejek bo jest przesuszona

    OdpowiedzUsuń
  9. Idealny na suchą skórę,przydałby sie dla mnie i dla Wiktorii musi rewelacyjnie nawilżac :-)

    OdpowiedzUsuń
  10. Przydalby mi się taki po gołębiu. Wydaje się być super

    OdpowiedzUsuń
  11. Wygrałam olejek na tej stronie.Mam kilka przesuszonych miejsc na ciele tylko czekam na przesyłkę i testuję na sobie.

    OdpowiedzUsuń
  12. Przydałby sie na moje kilka rozstępów po ciazy

    OdpowiedzUsuń
  13. Też z chęcią wypróbuję :-) :-)

    OdpowiedzUsuń
  14. Winogronowy zapach do tego skuteczny- jednym słowem -fajny olejek

    OdpowiedzUsuń
  15. Jakoś nie przepadam za olejkami, ale jesli jest taki fajny to tez chętnie bym go wypróbowała, nie lubię kiedy trzeba czekać ale skoro nie tłuści to chętnie sprawdzę

    OdpowiedzUsuń
  16. Stanisław Marek

    Nie przepadam za olejkami bo zazwyczaj są tłuste i się kleja ale recenzja tego zachęca do spróbowania

    OdpowiedzUsuń
  17. Bardzo fajny olejek . Dobrze ze szybko się wchłania nie lubie takich które nie wsiakaja

    OdpowiedzUsuń