wtorek, 3 stycznia 2017

Equilibra Chusteczki do higieny intymnej - OPINIA

Zapraszam na opinię o chusteczkach do higieny intymnej, jakie otrzymałam od firmy Equilibra.




W opakowaniu znajdziemy 12 sztuk. Jest małe można wsadzić do torebki i mieć przy sobie zawsze po za domem.

Wykonane są z gładkiej, miękkiej i wytrzymałej tkaniny. Są wytrzymałe, co dla mnie jest dużą zaletą.

Zapach mają przyjemny, dość delikatny.

Są odpowiednio nawilżone, ani nie suche, ani nielejące się. Używa się ich dobrze.

Nie powodują uczulenia ani innych reakcji alergicznych. Dzięki zawartości aloesu doskonale zdają egzamin podczas miesiączki oraz w podróży, gdy potrzebujemy odświeżenia. Po ich użyciu mamy uczucie czystości, komfortu.

Nie zawierają alkoholu, alkalicznych detergentów ani mydła, co dla mnie jest bardzo dużą zaletą, jeśli chodzi o chusteczki do higieny intymnej.


Moim zdaniem mają same zalety i polecam.


Zalety:
·      Nie zawierają alkoholu, alkalicznych detergentów ani mydła.
·      Nieduże opakowanie.
·      Odpowiednio nawilżone.
·      Nie uczulają.
·      Przyjemny zapach.




Wady:
BRAK


Moja ocena – 10\10



Serdecznie zapraszam na stronę Equilibra oraz na FB.

24 komentarze:

  1. Fajny są te chusteczki i bardzo przydatne zwłaszcza w podróży ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. włożyć do torebki , w podróż właśnie idealne, zawsze się przyda ;-)

    OdpowiedzUsuń
  3. :) ja kupuje małe dla dzieci tez są ok ale szukam fajnych dla dorosłych :) bo dziecięce mają lekko tłustawa powłoke

    OdpowiedzUsuń
  4. Husteczki przydatne i wygodne w użyciu

    OdpowiedzUsuń
  5. Lubię takie chusteczki mieć zawsze przy sobie, właśnie w torebce. Tych jeszcze nie miałam.

    OdpowiedzUsuń
  6. Tych nieznam i chetnie je wyprobuje

    OdpowiedzUsuń
  7. jak dla mnie bomba, ja cenię sobie aloes,a takie chusteczki musza być naprawdę swietne

    OdpowiedzUsuń
  8. Lubię takie chusteczki mieć zawsze przy sobie

    OdpowiedzUsuń
  9. Czasem używam takich na wyjazd.Muszę te wypróbować :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Uwielbiamy takie chusteczki,zawsze mam je przy sobie:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Zawwse mam przy sobie chusteczki do higieny intymnej. Tych nie znam ale i chętnie wypróbuję

    OdpowiedzUsuń
  12. Nie używam bo jakoś do nich przekonania nie mam, ale po opinii chyba zmienię zdanie :-) :-)

    OdpowiedzUsuń
  13. o tak idealne do torebki, takie chusteczki warto zawsze mieć przy sobie :)

    OdpowiedzUsuń
  14. panie na pewno niebawem je wypróbują

    OdpowiedzUsuń
  15. Uwielbiam się odświeżyć w ciągu dnia

    OdpowiedzUsuń
  16. Stanisław Marek

    Fajne bo małe i nie uczulają

    OdpowiedzUsuń
  17. Izabela Bathke1 lutego 2017 14:46

    W podróży niezastąpione

    OdpowiedzUsuń
  18. Mam zawsze w torebce chociaż tych nie znam jeszcze.

    OdpowiedzUsuń
  19. Takich chusteczek jeszcze nie miałam ale warto spróbować bo jak się ma małe dziecko to chusteczki są bardzo przydatne

    OdpowiedzUsuń